به گزارش فارس، بر اساس اطلاعات مندرج در سامانه رسمی سازمان بورس و اوراق بهادار، کدال، طبق جلسه هیات مدیره منتهی به 29 مرداد ماه 1397 اعضای نمایندگان حقیقی هیات مدیره جدید سرمایه گذاری شفا دارو ، سید جواد میر بابایی به عنوان عضو غیرموظف این هیات مدیره به نمایندگی از شرکت مدیریت طرح و توسعه آینده پویا جایگزین منصور سمیعی شده است.

سید جواد میر بابایی همزمان مدیر عامل شرکت بازرگانی صنایع شیر ایران است.

منصور سمیعی نیز به عنوان عضو موظف این ترکیب با کنار رفتن سید داوود زارع اسکندری به نمایندگی از شرکت ملی مسکن صنایع ساختمان در هیات مدیره همچنان نشسته است.

همچنین محمود باقری مزید آبادی به عنوان عضو هیات مدیره موظف به نمایندگی از شرکت گروه صنعتی بلا در این ترکیب حضور دارد.

شرکت سرمایه گذاری شفا دارو از مجموعه شرکت‌های وابسته به بانک ملی ایران است که 16اسفند ماه 1396 در بورس تهران عرضه اولیه شد.

از دیگراعضای این‌هایت مدیره 5 نفره که همچنان صندلی‌های خود را حفظ کرده‌اند می‌توان به ابوذر ندیمی به عنوان عضو موظف هیات مدیره به نمایندگی از سرمایه گذاری گروه توسعه ملی و امیدوار رضایی میرقائد به عنوان نایب رییس غیر موظف هیات مدیره به نمایندگی از شرکت بهره برداری و صنایع چوب فریم اشاره کرد.

ابوذر (ایرج) ندیمی نماینده ادوار مجلس در دوره های ششم ، هفتم و نهم مجلس از حوزه لاهیجان است که هم اکنون علاوه بر داشتن سمت مشاور محمد باقر نوبخت در سازمان برنامه و بودجه در هیات مدیره چند شرکت بورسی نیز سابقه حضور دارد، وی پیشتر به عنوان مشاور پارلمانی دولت نهم در هیات مدیره باشگاه پرسپولیس نیز حضور داشت.

امیدوار رضایی میر قائد نیز در کارنامه خود حضور در دوره های پنجم،ششم، هفتم و هشتم مجلس شورای اسلامی را به ثبت رسانده است.