تمدید مهلت ثبت آثار در جشنواره قلم/ توجه ویژه به پرورش ایده‌های دانش آموزی


مدیر مدارس آموزش از راه دور از تمدید مهلت حدود یک ماهه ثبت آثار در جشنواره قلم 2 خبر داد.

تمدید مهلت ثبت آثار در جشنواره قلم/ توجه ویژه به پرورش ایده‌های دانش آموزی

گودرز شاهمرادی مدیر مدارس آموزش از راه دور در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه آموزش و پرورش گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره برگزاری جشنواره قلم اظهار کرد: برنامه‌ریزی و اقدامات بسیاری برای برگزاری جشنواره قلم ۲ انجام دادیم و در این دوره هم این جشنواره چهار بخش دانش آموزی، طرح نگار، معلمان و اصحاب رسانه در نظر گرفته شده است.

وی ادامه داد: در بخش دانش‌آموزی رویکرد نوآوری، خلاقیت و کارآفرینی، در بخش معلمان رویکرد طراحی و تدوین محتوای جدید، در طرح نگار رویکرد ثبت و ضبط اطلاعات معرفی افراد شاخص و برجسته در مجموعه و در بخش اصحاب رسانه رویکرد تولیدات مبتنی بر آموزش از راه دور، بازماندگان از تحصیل و نقد فعالیت مورد توجه قرار می‌گیرد؛ همچنین در طرح نگار اقشار مختلف اعم از خانواده‌ها و دانش آموزان امکان شرکت دارند.

هر ایده کوچک دانش آموزان برای ما ارزشمند است

مدیر مدارس آموزش از راه دور با تاکید بر اینکه دانش آموزان حتما آثار خود را در در جشنواره شرکت دهند، تصریح کرد: دانش آموزان فکر نکنند فکر و خلاقیت آن‌ها چندان ارزشی ندارد چرا که هر ایده و فکر حتی کوچک هم برای ما ارزشمند است و سعی می‌کنیم با هماهنگی دانشگاه‌ها با آثار ارائه شده کار‌های مختلف اتفاق بیفتد؛ بنابراین هر دانش آموز ایده خودش را ثبت کند و هر فرهنگی هم روش‌های خودش را ارائه دهد.

شاهمرادی با اشاره به اینکه متقاضیان برای شرکت در جشنواره باید از طریق سایت مشارکت‌های مردمی و بخش جشنواره قلم اقدام کنند، گفت: پیش از این فرصت ثبت آثار تا پایان دی ماه بود، اما به دلیل اینکه بخشی از زمان یا ایام امتحانات مقارن شده است، فرصت ثبت آثار تا ۲۲ بهمن تمدید شد.

وی درباره شرکت اصحاب رسانه بیان کرد: خبرنگاران می‌توانند آثار گزارش، خبر، عکس و تحلیل‌های خود را تا اسفندماه در سامانه جشنواره ثبت کنند.

مدیر مدارس آموزش از راه دور تصریح کرد: این دوره از جشنواره بهار ۹۸ در استان خراسان رضوی و شهر مشهد برگزار خواهد شد و تاریخ دقیق اختتامیه هم متعاقبا اعلام خواهد شد.

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه علمی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


هیچگاه موز و تخم مرغ را باهم نخورید