اجرای «طرح کتابخانه صلواتی» در مسجد


اجرای «طرح کتابخانه صلواتی» در مسجد

آیت‌الله وحیدی گلپایگانی گفت: طرح کتابخانه صلواتی به منظور استفاده حداکثری از ظرفیت مساجد برای رونق مطالعه و کتابخوانی در محله ایران، اجرا می‌شود.

آیت‌الله «محمدتقی وحیدی گلپایگانی» در گفت‌و‌گو با خبرنگار مسجد و کانون‌های مساجد خبرگزاری شبستان با بیان اینکه محدودکردن مساجد به انجام اعمال عبادی و برگزاری برنامه های دینی و فرهنگی، جفا به جایگاه ارزشمند این نهاد دینی است، گفت: مساجد کارکردها و برکات بی‌شماری دارند که استفاده حداکثری از آنها موجب پیشرفت جامعه اسلامی و کاهش معضلات و مفسده های اخلاقی و اقتصادی در کشور می‌شود.

وی با بیان اینکه رویکرد مسجد سادات اخوی گسترش دامنه کارکردهای این خانه خدا است، خاطرنشان کرد: اجرای طرح کتابخانه صلواتی یکی از اقدامات شورای فرهنگی این مسجد به منظور استفاده حداکثری از ظرفیت مساجد برای رونق مطالعه و کتابخوانی در محله ایران است.

امام جماعت مسجد سادات اخوی افزود: هزاران جلد کتاب در زمینه های مختلف در قالب طرح «کتابخانه صلواتی» در روزهای یک شنبه و چهارشنبه از ساعت 18 تا 19 و 30 دقیقه به علاقمندان تقدیم می شود.

وی اضافه کرد: علاقمندان برای استفاده از کتاب های طرح «کتابخانه صلواتی» در این روزها می توانند به دفتر پایگاه بسیج مسجد سادات اخوری مراجعه کنند و برای کسب اطلاعات بیشتر نیز می توانند با شماره 021-33122479 تماس بگیرند.

وحیدی گلپایگانی گفت: شورای فرهنگی مسجد سادات اخوی و پایگاه بسیج این مسجد، طرح کتابخانه صلواتی را به نام شهید سید اسدالله میراسماعیلی، مزین کرده است تا به این صورت، این طرح با یاد و عطر شهدا پیوند بخورد.

وی در ادامه با بیان اینکه مسجد سادات اخوی در حوزه ورزشی نیز فعالیت های گسترده ای دارد، خاطرنشان کرد: «مجموعه ورزشی برادران شهید گل محمدی» نیز روزهای یک شنبه و چهارشنبه از ساعت 18 تا 19 و 30 دقیقه میزبان علاقمندان است.

امام جماعت مسجد سادات اخوی اضافه کرد: کانون فرهنگی امام عصر(ع) مسئولیت اجرای طرح کتابخانه صلواتی (شهید سید اسدالله میراسماعیلی) و مجموعه ورزشی برادران شهید گل محمدی را برعهده دارد.

پایان پیام/397

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مساجد و کانونها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


معبد در میان ابرها و قدیمی ترین شهر آسمان خراش ها در جهان: تصاویر اماکن تاریخی در کشور...