عکس ؛ اعتراف گزینه سابق برانکو درباره رویارویی با کی روش!


مدافع ملی پوش عراق که مدت ها مورد توجه تیم های مطرح لیگ برتری از جمله پرسپولیس بود در آستانه جدال حساس فرداشب اعتراف کرد بازی مقابل تیم اول آسیا دشوار است. نوشته عکس ؛ اعتراف گزینه سابق برانکو درباره رویارویی با کی روش! اولین بار در پارس فوتبال | خبرگزاری فوتبال ایران | ParsFootball پدیدار شد.

عکس ؛ اعتراف گزینه سابق برانکو درباره رویارویی با کی روش!

سعد ناطق: رویارویی با تیم اول آسیا دشوار است
نویسنده : خبرگزاری پارس فوتبال.کام
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۵ دی ۱۳۹۷ | ۱۵:۴۷
عکس ؛ اعتراف گزینه سابق برانکو درباره رویارویی با کی روش!

مدافع ملی پوش عراق که مدت ها مورد توجه تیم های مطرح لیگ برتری از جمله پرسپولیس بود در آستانه جدال حساس فرداشب اعتراف کرد بازی مقابل تیم اول آسیا دشوار است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

سعد ناطق به عنوان یکی از کلیدی ترین بازیکنان عراق در جام ملت های آسیا مدعی شد رویارویی با تیم اول آسیا و مدعی نخست قهرمانی جام دشواری های خاص خود را دارد.

این بازیکن که بارها مورد توجه تیم های مطرح لیگ برتر ایران قرار گرفت در آستانه جدال حساس آل مکتوم گفت:«ایران یکی از بهترین تیم های قاره کهن و جهان است و ایستادن این تیم در جایگاه اول رنکینگ فیفا در آسیا نشان می دهد رویارویی با آنها اصلا آسان نخواهد بود. با این وجود ما می خواهیم بهترین عملکرد را مقابل این تیم نشان بدهیم و باعث شادی طرفداران در عراق شویم».

سعد ناطق به عنوان یکی از دو مدافع میانی عراق در این جام نمایش های خوبی از خود نشان داده و فردا شب رویارویی او با مهاجمان گلزن ایران می تواند جذابیت های فراوانی داشته باشد.

عکس ؛ اعتراف گزینه سابق برانکو درباره رویارویی با کی روش!

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال ملی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


مسدود شدن پل گلدن گیت سانفرانسیسکو از سوی حامیان فلسطین