آل‌مکتوم میزبان تمرین آخر ایران و عراق نشد


گویا مسوولان برگزار کننده این بازی با ارسال درخواستی به مسوولان دو تیم ملی ایران و عراق خواسته اند تا به دلیل روبراه نبودن شرایط چمن ورزشگاه آل مکتوم، آخرین تمرین‌شان را در زمین اصلی انجام ندهند.

تمرین آخر در ورزشگاه اصلی برگزار نشد!

اصولا در تورنمنت‌های معتبری مثل جام ملت‌های آسیا، تیم‌های حاضر براساس قوانین آخرین تمرین خود پیش از برگزاری هر دیدار را باید در زمینی که در آن به بازی خواهند کرد، برگزار کنند. تمرینی که از آن به عنوان تمرین آفیشیال نام می برند اما این بار نه به کار تیم ملی ایران آمد نه به کار عراقی‌ها!

در حالی که تاکنون خبری رسمی در این باره منتشر نشده اما گویا مسوولان برگزار کننده این بازی با ارسال درخواستی به مسئولان دو تیم ملی ایران و عراق، از آنها خواسته اند تا به دلیل روبراه نبودن شرایط چمن ورزشگاه آل مکتوم، هر دو تیم از برگزاری آخرین تمرین در زمین اصلی انصراف دهند تا در نهایت چمن ورزشگاه اوضاع بهتری برای برگزاری دیدار دو تیم ملی ایران و عراق داشته باشد.

جالب اینکه علی عمر معاون کمیته میزبانی جام ملت‌ها از موفقیت‌های بی نظیر این کمیته در سازماندهی مسابقاتی که در شهر دبی برگزار شد، خبر داد.گفتنی است تا یک هفته قبل از آغاز جام ملتها نگرانی‌های زیادی برای تکمیل فرایند بازسازی ورزشگاه آل مکتوم محل بازی ایران – عراق وجود داشت.

3-185

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پست عجیب یکتا ناصر پس از جشن تولد شوهرش منوچهر هادی + ع کس