قدردانی دفتر رئیس جمهور از استقبال صمیمی مردم استان گلستان از کاروان دولت تدبیر و امید


خرداد: دفتر رئیس جمهوری اسلامی ایران در پیامی با قدردانی از استقبال صمیمانه و پرشور مردم استان سرسبز گلستان از کاروان دولت تدبیر و امید، تصریح کرد: دولت تدبیر و امید مصمم است با بهره ‏گیری از ظرفیت‏های موجود و به...

خرداد: دفتر رئیس جمهوری اسلامی ایران در پیامی با قدردانی از استقبال صمیمانه و پرشور مردم استان سرسبز گلستان از کاروان دولت تدبیر و امید، تصریح کرد: دولت تدبیر و امید مصمم است با بهره ‏گیری از ظرفیت‏های موجود و به ثمر رساندن به‏ موقع طرح‏های زیر ساختی، ضمن پاسخ‏گویی به مطالبات به‏ حق مردم شریف منطقه، افق ‏های جدیدی برای توسعه پایدار این استان زیبا بگشاید تا بزودی در جایگاه شایسته خود قرار گیرد.
متن پیام به این شرح است:

بسم‏ الله الرحمن الرحیم

استقبال صمیمانه و پرشور مردم شریف استان سرسبز گلستان از کاروان دولت تدبیر و امید، بار دیگر صحنه‏ باشکوهی از یکپارچگی، همدلی و وفاداری عمیق مردم این خطه به ارزش‌ها و آرمان‏های انقلاب اسلامی را به تصویر کشید.

این استان غنی که علاوه بر برکات طبیعی و تنوع اقلیمی، در طول تاریخ سرزمین و مأمن عرفا، ادبا، حکما، و علمای بزرگی بوده، از مراکز مهم تمدنی ایران‏ زمین است؛ و به‏ جرأت می‏توان آن را گلستان اقوام ایرانی و رنگین‏ کمانی زیبا از هویت ملی خواند. اما آنچه که این اقلیم پرنقش و نگار را، ارزشی مضاعف می ‏بخشد، وجود مردمانی با ایمان و مقاوم است که در مقاطع مختلف تاریخی، حافظانی امین برای اسلام و انقلاب و کشور بوده ‏اند.

دولت تدبیر و امید مصمم است در سایه درایت و همراهی مردم این استان، به ‏خصوص حمایت معنوی نماینده محترم ولی فقیه استان، با بهره ‏گیری از ظرفیت‏های موجود و به ثمر رساندن به‏ موقع طرح‏های زیر ساختی، ضمن پاسخ‏گویی به مطالبات به‏ حق مردم شریف منطقه، افق ‏های جدیدی برای توسعه پایدار این استان زیبا بگشاید تا بزودی در جایگاه شایسته خود قرار گیرد. ان‏ شاء‏الله

در این سفر، علاوه بر برنامه‌ریزی برای تکمیل پروژه‏ های باقی‏مانده از سفر اول، طرح‏های مهم عمرانی، گردشگری، اقتصادی، درمانی، به‏ ویژه ادامه زهکشی بخش عظیمی از اراضی کشاورزی و برخی طرح‏های بزرگ ملی و استانی از جمله برقی و دوخطه کردن راه آهن اینچه ‏برون ـ گرمسار و نیز تبدیل منطقه مرزی اینچه‏ برون به منطقة آزاد، مورد توجه و بررسی قرار گرفت که می‏ تواند جهش قابل توجهی در کل منطقه ایجاد کند.

بر خود فرض می‌دانیم به پاس میزبانی گرم مردم نجیب و با صفای شهرهای مختلف این استان از کاروان دولت تدبیر و امید، از اقشار مختلف مردم، نمایندۀ محترم ولی فقیه، ائمه محترم جمعه و جماعات، نمایندگان محترم استان در مجلس شورای اسلامی، مدیران استانی، خانواده‌های معزز شهدا و ایثارگران، شخصیت‏های علمی و مذهبی، اصناف، کارگران، اصحاب رسانه به‏ خصوص صدا و سیمای استان، نیروهای امنیتی، نظامی و انتظامی و سایر اقشار و گروه‌های سیاسی و اجتماعی استان قدردانی کنیم.

بی‌شک وحدت و همدلی اقوام و مذاهب مختلف و همچنین مسؤولین این استان، سرمایه بزرگی برای رشد و پیشرفت روزافزون و الگویی ملی برای رفع مشکلات و توسعه کشور است که امیدواریم از این ظرفیت برای رفاه و آسایش بیشتر این خطّه، به‏ درستی استفاده شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لخته خون گوشتی شبیه جگر در پریودی چیست و چه علتی دارد‌؟ +‌روش درمان