دومین گل پسر درخشان استرالیا، مابیل (عکس)


دومین گل پسر درخشان استرالیا، مابیل (عکس)

آور مابیل بازیکن 23 ساله تیم ملی استرالیا دومین گل خود در جام ملت‌های آسیا را به زیبایی درون دروازه سوریه قرار داد.

به گزارش "ورزش سه" تیم ملی استرالیا در آخرین دیدار مرحله مقدماتی خود در جام ملت‌های آسیا برابر سوریه قرار گرفته که این بازی تا دقیقه 60 با نتیجه 2-1 به سود شاگردان گراهام آرنولد در جریان است. آور مابیل در دقیقه 43 و ایکونومیدیس در دقیقه 54 برای استرالیا و عمر خریبین هم در دقیقه 44 برای سوریه گلزنی کردند.

اما مهاجم 23 ساله و سودانی الاصل تیم ملی استرالیا با گلزنی در این دیدار، دومین گل خود در جام ملت‌ها آسیا را به ثمر رساند. مابیل که عضو تیم آدلاید یونایتد کشورش نیز است در بازی قبل مقابل فلسطین توانست از ارسال خوب هافبک‌های تیمش استفاده کند و با نفوذ به موقع به محوطه جریمه گل دوم کانگوروها را با یک ضربه بغل پا وارد دروازه حریف کند.

مابیل که مقابل سوریه هم از ابتدا توسط گراهام آرنولد در ترکیب استرالیا قرار گرفته است در دقیقه 43 ارسال یارانش را پشت محوطه جریمه به خوبی دریافت کرد و با حرکت در عرض و سپس شلیک زیبای پای چپ خود، گل اول خود و تیمش را در این دیدار به ثمر رساند. این مهاجم جز مهاجران سودانی بوده که در کمپ‌های مربوط به آن‌ها در استرالیا زندگی می‌کرده است. مابیل حالا یکی از ستارگان جوان این کشور لقب گرفته که در هفت دیدار، چهار گل به ثمر رسانده است و می‌تواند جانشین خوبی برای کیهیل باشد.

دومین گل پسر درخشان استرالیا، مابیل (عکس)

دومین گل پسر درخشان استرالیا، مابیل (عکس)

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تست هوش تشخیص دو خواهر : کدام پسر 2 خواهر دارد؟