رونق اقتصادی در جامعه با توانمندسازی واحدهای کوچک


پدرام، رییس هیات مدیره بانک قرض الحسنه مهرایران در جریان بازدید از شعب این بانک در استان خراسان جنوبی اظهارداشت: این بانک علاوه برمسئولیت های اجتماعی که در جامعه برعهده دارد با حمایت از واحدهای اقتصادی کوچک در ایجاد شغل و برپایی شرایط اقتصادی باثبات و پایدار قدم های موثری برداشته است.

رونق اقتصادی در جامعه با توانمندسازی واحدهای کوچک

به گزارش شفاف، محسن پدرام، در بازدید ازشعب استان خراسان جنوبی بیان داشت: تسهیلات بانک قرض الحسنه مهرایران در طرح های کارآفرینی و اشتغال زایی موثر بوده و طرح هایی همچون اندوخته بانوان مهر ایران توانسته در راستای استحکام بنیان خانواده نقش بسزایی ایفا کند.
وی افزود: طرح های اجتماعی تدوین شده همچون طرح همیاران مهر می تواند بانک را در مسیر اهداف اجتماعی خود بسیار چابک و پیش قدم نماید و شرایط مناسبی را برای آسیب دیدگان اجتماعی فراهم کند.
رئیس هیات مدیره بانک قرض الحسنه مهرایران ادامه داد: در حال حاضر با توجه به شرایط خاص اقتصادی یکی از دستاوردهای مهم بانک قرض الحسنه مهرایران ایجاد اعتماد در میان مردم است و نتیجه این اعتماد رشد بانک در ارائه خدمات قرض الحسنه و تسهیلات ارزان قیمت می باشد.
در ادامه، نجدی مدیر امور استان ها نیز بیان داشت: برای خدمت رسانی به مردم و سازمان ها در تمامی کشور آمادگی کامل داریم و هرگونه تلاش برای رشد بانک و ایجاد کارآفرینی و اشتغال را با توجه به خدمات بی نظیر بانک در دستور کار داریم.
وی افزود: رشد منابع بانک بسیار مطلوب و استقبال مردم ونهادها با توجه به اعتقاد دینی و مذهبی از این بانک بسیار راضی کننده و خوب بوده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اقتصادی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فال حافظ روزانه جمعه 10 فروردین 1403 با معنی و تفسیر دقیق