پرداخت بیش از 700 فقره تسهیلات قرض الحسنه


پرداخت بیش از 700 فقره تسهیلات قرض الحسنه

در راستای همکاری میان بانک قرض الحسنه مهر ایران و بنیاد برکت در خصوص اعطای تسهیلات قرض الحسنه به مددجویان این بنیاد در سراسر کشور و پرداخت بیش از 700 فقره تسهیلات قرض الحسنه اشتغالزایی در استان خوزستان، بنیاد برکت از بانک قرض الحسنه مهر ایران تقدیر کرد.

پرداخت بیش از 700 فقره تسهیلات قرض الحسنه

به گزارش ایران اکونومیست به نقل از روابط عمومی بانک قرض الحسنه مهر ایران؛ ایجاد اشتغال و درآمد زایی ماندگار از جمله چالش های پیش روی جوامع روستایی کشور است. بررسی تغییر و تحولات جمعیتی کشور در چند دهه گذشته به خوبی نشان می دهد که مسائلی مانند مهاجرت به شهرها و رشد مشاغل غیررسمی به منظور ایجاد رفاه و تأمین معیشت، از سر بیکاری است.
در این راستا پرداخت وام اشتغال روستایی با هدف کاهش بیکاری و ایجاد رونق اقتصادی در مناطق روستایی و عشایری از جمله اقداماتی است که بانک قرض الحسنه مهر ایران با همکاری بنیاد برکت وابسته به ستاد اجرایی فرمان امام (ره) در دستور کار خود قرار داده است.
در این راستا بانک قرض الحسنه مهر ایران، نسبت به اعطای بیش از ۷۰۰ فقره تسهیلات اقدام کرد.
به این منظور بنیاد برکت استان خوزستان در ساختمان ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی (ره)، نسبت به تقدیر از تسریع در امور و عملکرد مطلوب بانک قرض الحسنه مهر ایران اقدام کرد.
در این همایش، فدعمی معاونت ستاد اجرایی حضرت امام خمینی (ره) استان خوزستان ضمن تقدیر و تشکر از اقدامات انجام شده بانک قرض الحسنه مهر ایران اذعان داشت: نظر به رسالت مشترکت دو مجموعه که همان تلاش برای رفع محرومیت و انجام مسئولیت های اجتماعی است، تسریع در اعطای تسهیلات، همچون گذشته باید مورد توجه قرار گیرد.

لازم به ذکر است که بانک قرض الحسنه مهرایران، پیشتر نیز تعداد ۳۶۷ فقره تسهیلات قرض الحسنه ۳۰۰ میلیون ریالی اشتغالزایی در زمینه پرورش دام سبک به روستاهای استان خوزستان پرداخت کرده است که این پرداخت، توانست کمک شایانی به اجرای راهبردهای اصلی اقتصاد مقاومتی در سطح کشور و استان داشته باشد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اقتصادی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ضرورت نظارت بیشتر بر واردات آیفون