گتوزو: هیگواین به من نگفته که می خواهد ما را ترک کند؛ یوونتوس بهترین بازیکن دنیا را دارد اما نباید به این موضوع فکر کنیم


گتوزو: هیگواین به من نگفته که می خواهد ما را ترک کند؛ یوونتوس بهترین بازیکن دنیا را دارد اما نباید به این موضوع فکر کنیم

سرمربی میلان از حضور در عربستان خوشحال است زیرا مقامات و مردم این کشور، استقبال گرمی از آن ها داشته...

طرفداری- در چارچوب سوپرکاپ ایتالیا، چهارشنبه شب میلان و یوونتوس در جده عربستان به مصاف هم می روند. به گزارش وب سایت میلان، جنارو گتوزو، سرمربی روسونری در کنفرانس خبری پیش از این دیدار صحبت کرد:

شایعات زیادی پیرامون وضعیت هیگواین وجود دارد اما او آرام است و به همراه هم تیمی هایش، تمرینی خوب و حرفه ای داشت. هیگواین همیشه با هم تیمی هایش شوخی می کند و لبخند به لب دارد. شاید پس از خراب کردن پنالتی برابر یووه و اخراج، چیزهایی برای او تغییر کرده باشد. باید بگویم که هیگواین هرگز نزد من نیامده که بگوید می خواهد از تیم جدا شود. گونزالو در دسترس است و فردا قطعا بازی خواهد کرد. لوکاس پاکتا آماده است و می تواند کمک حال تیم باشد. ممکن است پاکتا فردا از ابتدا به میدان برود. فردا باید بازی خودمان را انجام دهیم. باید آرام باشیم و نباید به این فکر کنیم که یوونتوس تیم قوی تری از میلان است و کریستیانو رونالدو، بهترین بازیکن جهان را در اختیار دارد.

وی ادامه داد:

از بودن در عربستان سعودی مفتخریم چرا که واقعا استقبالی استثنایی از ما انجام شد. برای بازیکنان جوان تیم، آرزوی قهرمانی در سوپرکاپ را دارم تا بدین وسیله درک کنند که ما می توانیم بهتر و بهتر عمل کنیم. می خواهم نگرشی را از بازیکنانم ببینم که در بسیاری از بازی های این فصل دیده ام. باید در دفاع فشرده باشیم، آرام بمانیم و برای کسب پیروزی تلاش مضاعف انجام دهیم. از بریس کوترونه برابر سمپدوریا بسیار راضی هستم. او بازیکن مهمی برای ما است و پیشرفتش فوق العاده بوده است. کوترونه وقتی به عنوان یار تعویضی به زمین می آید، تفاوت را رقم می زند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تغییر تیپ و چهره دومین بازیگر نقش «نجلا» / محیا دهقانی جنجال کرد!