معرفی و دانلود بازی ایرانی آجیل وار


موبنا – این بازی ایرانی در سبک کارتی می باشد و تقریبا می توان گفت که سبک آن مشابه با بازی هایی همانند کلش رویال می باشد. آجیل وار داستان این بازی از این قرار است که شما بایستی با استفاده از کارت هایی که در اختیار دارید به پدر خانواده یعنی باباجون کمک کنید تا از آجیل هایش محافظت نماید ، همچنین بایستی با سایر بازیکنان برای کش آجیل بیشتر مبارزه...

موبنا – این بازی ایرانی در سبک کارتی می باشد و تقریبا می توان گفت که سبک آن مشابه با بازی هایی همانند کلش رویال می باشد.

معرفی و دانلود بازی ایرانی آجیل وارآجیل وار

داستان این بازی از این قرار است که شما بایستی با استفاده از کارت هایی که در اختیار دارید به پدر خانواده یعنی باباجون کمک کنید تا از آجیل هایش محافظت نماید ، همچنین بایستی با سایر بازیکنان برای کش آجیل بیشتر مبارزه نمایید. در هر مبارزه شما می توانید براساس استراتژی خود 5 کارت را انتخاب نمایید. برای انتخاب و نوع چینش این کارت ها بایستی به عواملی همچون میزان انرژی مصرفی ، قدرت تخریب ، سرعت و مقاومت آن ها توجه نمایید. همچنین در صورت پیروزی در مبارزات خود ، صندوقچه هایی را بدست خواهید آورد که با استفاده از آن ها می توانید کارت های ویژه ای را کسب نمایید و یا اینکه کارت های قبلی خود را ارتقاء ببخشید. البته اگر می خواهید خارج از روال عادی ، کارت های خود را به آخرین حد ممکن ارتقاء دهید می توانید با پرداخت مبلغی مشخص این کار را انجام دهید.

معرفی و دانلود بازی ایرانی آجیل وارآجیل وار

گرافیک بازی نیز بسیار جالب و با حال و هوای ایرانی طراحی شده است که تجربه ی بازی را برای شما لذت بخش تر می کند. گیم و مبارزات بازی شبیه به بازی های کارتی می باشد و بازیکنی که بتواند در پیش از زمان تعیین شده حریف خود را از بین ببرد برنده ی بازی می باشد ، همچنین اگر نتوانید در قبل از زمان تعیین شده حریف خود را از پا در بیاورید ، بازیکنی که ستاره ی بیشتری را کسب کرده باشد ( ستاره براساس میزان صدمه وارده به پدر حریف مقابل محاسبه می شود) ، برنده ی بازی اعلام می شود.

توجه: بازی بصورت آنلاین می باشد.

تصاویر بازی آجیل وار :

دانلود بازی آجیل وار :

معرفی و دانلود بازی ایرانی آجیل وار

منبع: اندروید زوم

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بازی دیجیتال

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


موضع جدید عربستان در رابطه با توقف تجاوز اسرائیل