شگرد مکارانه زن مشهدی


شگرد مکارانه زن مشهدی

فردی به اتهام بیهوش کردن مردان و سرقت از آن‌ها دستگیر شد


شهرآرا آنلاین - محمد‌حسن سیرجانی | در پی اعلام شکایت مردی میان‌سال مبنی‌بر کلاهبرداری چند ده میلیونی از او با خوراندن داروی بیهوشی، گروهی از مأموران دایره تجسس کلانتری مهرگان مشهد پا به ماجرای این پرونده گذاشتند و تحقیقات تخصصی خود را برای شناسایی و دستگیری متهمان آغاز کردند.

مأموران در قدم ابتدایی خود برای دستیا‌بی به سرنخی از متهمان پرونده، اظهارات شاکی را مورد بررسی قرار دادند که مشخص شد این مرد اهل و ساکن یکی از شهرستان‌های خراسان‌رضوی بوده و به تازگی به مشهد سفر کرده است.

مال‌باخته در برگه اظهاراتش نوشت که چند روز پیش با خانمی جوان آشنا و متوجه شده که این فرد از شوهرش طلاق گرفته است. شاکی به پیشنهاد زن جوان قرار می‌گذارد تا او را به عقد‌موقت خود در‌آورد.

زن جوان که به مقصود و هدفش رسیده بوده، پس از ایجاد فضای صمیمی میان خود و مرد شهرستانی، طعمه به دام افتاده‌اش را به خانه‌اش می‌کشاند تا با اجرای نقشه شومش، هدف خود را عملی سازد.مرد بی‌خبر از همه‌جا و به امید زیارت عروس، پا به خانه مخوف او می‌گذارد و مهمان چند جرعه چای آلوده این زن مجرم می‌شود. شاکی در بخش دیگری از اظهاراتش به افسر تحقیق پرونده خود گفته است: «‌به خانه زن همسایه متهم رفتم که او یک چای نبات برایم آورد. بعد از خوردن چای، به یک‌باره دنیا دور سرم شروع به چرخیدن کرد و چشمانم سیاهی رفت. نمی‌دانم چه اتفاقی برایم افتاد اما وقتی که چشم باز کردم احساس درد شدیدی در سرم داشتم. زن جوانی که قرار بود او را به عقد خودم درآورم مدعی شد بعد از خوردن چای حالم خراب شده و چند ساعتی بیهوش شده‌ام.»

مال‌باخته ادامه داد: «در آن لحظه هنوز حالم سر‌جایش نیامده بود برای همین خانه زن جوان را ترک کردم و به دکتر رفتم. آنجا بود که متوجه شدم چه کلاهی سرم رفته است. زمانی که من بیهوش بودم زن جوان به همراه زن همسایه حساب بانکی‌ام را خالی کرده‌ بودند.»

با اعلام شکایت این فرد بلافاصله مأموران گروه تجسس کلانتری مهرگان به سراغ متهمان این پرونده رفتند و زن مطلقه را به همراه همسایه‌اش دستگیر و به کلانتری منتقل کردند. متهمان در اظهارات اولی خود منکر جرمشان شدند و اظهارات شاکی پرونده را کذب دانستند اما در مواجهه با مستندات و ادله موجود در پرونده به ناچار لب به بیان حقیقت گشودند و راز ماجرای این سرقت مکارانه را فاش کردند.

به گفته فرمانده انتظامی خراسان‌رضوی، 2متهم اصلی این پرونده با همدستی یکدیگر برخی افراد را فریب می‌دادند و به مخفیگاه خود می‌کشاندند و با خوراندن مواد مسموم‌کننده از طریق چای و دیگر نوشیدنی‌ها طعمه‌شان را بیهوش می‌کردند.

سردار تقوی ادامه داد: متهمان پس از بیهوش کردن طعمه خود کارت بانکی او را سرقت و موجودی آن را خالی می‌کردند. وقتی فرد مال‌باخته به هوش می‌آمد آن‌ها مدعی می‌شدند که او حالش به هم خورده و ماجرای سرقت پول‌هایش را نیز منکر می‌شدند. متهمان پس از تشکیل پرونده برای ادامه تحقیقات به دادسرا ناحیه4 معرفی شدند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه حوادث

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پایان ماجراجویی آمریکا در آفریقا