بازی Call of Duty Black Ops 4 را به صورت رایگان تجربه کنید!


رسانه کلیک – ساعاتی پیش استودیوی سرشناس «تری‌آرک» از عرضه نسخه رایگان بازی Call of Duty Black Ops 4 روی تمامی پلتفرم‌ها خبر داد. هرچند، این نسخه برای زمان محدودی در نظر گرفته شده و صرفا به بخش بتل رویال این عنوان ویدیویی پرطرفدار خلاصه می‎شود. در حالی که دو بازی بی‌نظیر پابجی و فورت‌نایت […] نوشته بازی Call of Duty Black Ops 4 را به صورت رایگان...

رسانه کلیک – ساعاتی پیش استودیوی سرشناس «تری‌آرک» از عرضه نسخه رایگان بازی Call of Duty Black Ops 4 روی تمامی پلتفرم‌ها خبر داد. هرچند، این نسخه برای زمان محدودی در نظر گرفته شده و صرفا به بخش بتل رویال این عنوان ویدیویی پرطرفدار خلاصه می‎شود.

در حالی که دو بازی بی‌نظیر پابجی و فورت‌نایت به دلیل ارائه سبک جدیدی از حالت چندنفره آنلاین و همچنین گیم‌پلی جذاب، رکوردهای صنعت بازی‌های ویدیویی را یکی پس از دیگری به نام خود ثبت می‌کردند، شرکت اکتیویژن نیز سرانجام به استقبال از حالت بتل رویال استقبال پرداخت و برای اولین بار در عنوان «کالاف دیوتی بلک اپس 4» شاهد خلق این سبک تازه در مجموعه Call of Duty به نام «بلک اوت» بودیم.

حالتی که بسیاری از منتقدان آن را در رده بهترین بازی بتل رویال قرار دادند و در طرف دیگر، هرچند که هواداران از عملکرد این سبک از جنس کالاف دیوتی نگران بودند، اما Blackout به لطف سابقه درخشان سازندگان، تجربه منحصر به فرد و کاملا متنوعی را برای بازیکنان به ارمغان آورد و به سرعت به محبوب‌ترین بخش این عنوان تبدیل شد.

حال، در صورتی که تا به امروز موفق به تجربه حالت بتل رویال بازی Call of Duty Black Ops 4 نشده‌اید و یا همچنان در خرید آن مردد هستید، هم‌اکنون شرکت اکتیویژن با همکاری استودیوی تری‌آرک فرصت عالی برای شما فراهم کرده‌ که به واسطه آن می‌توانید بخش بتل رویال این عنوان ویدیویی را برای مدت کوتاهی به صورت کاملا رایگان تجربه کنید.

به بیان دقیق‌تر، کاربران هر سه پلتفرم ایکس‌باکس وان، پلی‌استیشن 4 و رایانه شخصی از روز پنج‌شنبه 27 دی ماه امسال (هفدهم ژانویه سال جاری میلادی) الی روز پنج‌شنبه 4 بهمن (24 ژانویه) می‌توانند بخش بتل رویال بازی کالاف دیوتی بلک اپس 4 را به صورت رایگان تجربه کنند.

البته، توجه داشته باشید که نسخه رایگان بازی Call of Duty Black Ops 4 صرفا شامل بخش بتل رویال شده و امکان تجربه سایر بخش‌ها نظیر بخش چندنفره آنلاین و یا بخش زامبی در این نسخه وجود ندارد. با این حال، اکتیویژن پیشنهاد مناسبی برای کاربران پلتفرم رایانه شخصی در نظر گرفته، به طوری که این افراد تنها با پرداخت مبلغ 30 دلار می‌توانند نسخه بدون بخش زامبی این عنوان ویدیویی را خریداری کنند و از تجربه بخش بتل رویال و چندنفره آنلاین بازی لذت ببرند.

بازی Call of Duty Black Ops 4 را به صورت رایگان تجربه کنید!

لازم به یادآوری است که درصورت خرید نسخه کامل بازی، نگران دستاوردها، امتیازات و پیشرفت‌های خود پس از اتمام مدت زمان تجربه نسخه رایگان دستینی Call of Duty Black Ops 4 نباشید، چرا که تمامی پیشرفت‌ها به صورت خودکار به نسخه خریداری شده بازی انتقال می‌یابد.

به علاوه، اغلب سازندگان در صورت برگزاری رویداد آخر هفته رایگان، تخفیف قابل توجهی روی محصول خود اعمال می‌کنند. با این حال، شرکت اکتیویژن هنوز هیچ تخفیفی برای نسخه‌های مختلف بازی کالاف دیوتی بلک اپس 4 در نظر نگرفته است. هرچند، به نظر می‌رسد که به‌زودی شاهد کاهش قیمت بازی در فروشگاه‌های رسمی از جمله بتل‌نت خواهیم بود.

شایان ذکر است؛ بازی محبوب کالاف دیوتی بلک اپس 4 در روز بیستم مهر سال 97 (دوازدهم ماه اکتبر سال جاری میلادی) روی سه پلتفرم ایکس‌باکس وان، پلی‌استیشن 4 و رایانه شخصی مبتنی بر سیستم عامل مایکروسافت ویندوز عرضه شد.

حال، دیدگاه شما در رابطه با عرضه اولین نسخه رایگان بازی Call of Duty Black Ops 4 چیست؟ نظرات و دیدگاه‌های شخصی خود را پس از تجربه حالت بتل رویال این عنوان ویدیویی پرطرفدار با ما و دیگر کاربران رسانه کلیک در میان بگذارید.

Source: GameSpot

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


یک خبر ناامیدکننده از آیفون17 پلاس!