من به‌تنهایی نمی‌توانم تیم ملی را قهرمان کنم


من به‌تنهایی نمی‌توانم تیم ملی را قهرمان کنم

بر اساس توافق باشگاه تاتنهام و کره جنوبی، سون در انگلیس ماند تا در دو بازی حساس تیمش مقابل چلسی و منچستریونایتد به میدان برود و حالا می‌تواند کره جنوبی را در بازی حساس مقابل چین همراهی کند.

به گزارش مشرق، کره در دو بازی اول تیمش مشکل گلزنی داشت و به بردهای خفیف یک بر صفر رسید. حالا پائولو بنتو امیدوار است که با اضافه شدن سون خط حمله تیمش تقویت شود. البته هنوز مشخص نیست که او در بازی چهارشنبه از مهاجم خسته تیمش در ترکیب اصلی استفاده کند و ممکن است سون بازی را از روی نیمکت شروع کند، ولی قطعاً در مرحله حذفی یکی از بازیکنان کلیدی کره خواهد بود.

رسیدن سون به امارات برای مسوولان برگزاری مسابقات هم آنقدر مهم بود که ویدیویی از رسیدن او به فرودگاه منتشر کردند. او مشهورترین بازیکن حاضر در مسابقات است و بازیکنانی مثل سون، آزمون و یوشیدا که در باشگاه‌های مهم اروپایی بازی می‌کنند وزن تورنمنت را بالا می‌برند.

بیشتر بخوانید:

پیروزی سخت کره‌ای‌ها مقابل قرقیزستان / صعود کره جنوبی هم قطعی شد

مهاجم تاتنهام بلافاصله پس از رسیدن در کنفرانس خبری حاضر شد و به خبرنگاران گفت: «ما برای صعود از گروه اینجا نیستیم، بلکه برای قهرمانی تورنمنت آمده‌ایم. برای رسیدن به این هدف باید فداکاری کنیم. مهم نیست حریف چه تیمی باشد، همیشه باید فکر کنیم که آنها از ما قوی‌تر هستند. نوع تفکر ما تاثیر زیادی روی نتایج خواهد داشت.»

او درباره احتمال بازی مقابل چین هم گفت: «تا بازی چند روز باقی مانده و فکر می‌کنم هنوز زود است در این باره تصمیم بگیریم. من روی بازیابی بدنی تمرکز می‌کنم. من روز یکشنبه بازی کرده‌ام و دروغ است اگر بگویم خسته نیستم.»

البته مهاجم کره اضافه کرد که به بازی در فاصله سه روز در میان عادت دارد: «به این تقویم فشرده عادت دارم و در صورتی که مربی تشخیص بدهد مشکلی برای بازی مقابل چین ندارم. ما دو بازی اول را برده‌ایم و در زمان حساسی به تیم اضافه شده‌ام. دوست دارم بتوانم به تیم کمک کنم.»

او در مقایسه بازی آخر مرحله گروهی کره جنوبی در جام ملت‌ها با آخرین بازی در جام جهانی ۲۰۱۸ گفت: «ما توانستیم آلمان را شکست بدهیم، چون فشرده دفاع کردیم و روی ضدحمله به آنها ضربه زدیم. تیم‌های حاضر در این جام ما را شبیه آلمان نمی‌دانند، ولی باز هم عقب خواهند نشست. آلمان نتوانست به ما گل بزند و ما هم در شرایط مشابهی هستیم. اگر از فرصت‌ها استفاده کنید، فوتبال به بازی آسانی تبدیل می‌شود و ما تنها باید با اعتماد به نفس بیشتری بازی کنیم.»

سون ستاره کره است و هواداران حساب زیادی روی او باز کرده‌اند، ولی ستاره تاتنهام گفت که به تنهایی نمی‌تواند تیمش را به قهرمانی برساند: «هیچ بازیکنی نمی‌تواند به تنهایی تفاوت را رقم بزند و من حتی در این سطح نیستم. تنها امیدوارم که کار را برای سایر اعضای تیم سخت نکنم.»

منبع: ایلنا

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


کلمات پانتومیم | 350 سوژه سخت ،راحت ،خنده دار +150ضرب المثل