کافه ملک نوشهر


سیری در ایران امروز شما را به یک رستوران با دکوراسیون کاملا متفاوت می برد. کافه ملک نوشهر در شهری سرسبز و خوش آب و هوا با مردمانی مهربان و خون گرم قرار گرفته است. کافه ملک نوشهر کافه ایست با شعبات متعدد در اکثر نقاط ایران. دارای کادری مجرب و آموزش دیده می باشد […] نوشته کافه ملک نوشهر اولین بار در جاهای دیدنی ایران. پدیدار شد.

سیری در ایران امروز شما را به یک رستوران با دکوراسیون کاملا متفاوت می برد. کافه ملک نوشهر در شهری سرسبز و خوش آب و هوا با مردمانی مهربان و خون گرم قرار گرفته است. کافه ملک نوشهر کافه ایست با شعبات متعدد در اکثر نقاط ایران. دارای کادری مجرب و آموزش دیده می باشد . کافه ملک نوشهر با یک پذیرایی گرم و لذت بخش لحظاتی متفاوت تر از همیشه را برای شما رقم می زند . کافه ملک نوشهر با محیطی آرام و زیبا مناسب برای داشتن روزی خوش با آشنایان و دوستان می باشد. پس بدون هیچ معطلی و در اولین فرصت، زمانی را برای رفتن به این کافه ، در نظر بگیرید. و زمانی را به دور از استرس و درگیرهای روزانه با آرامش در کنار دوستان خود سپری کنید
شما می توانید وسیله نقلیه خود را به راحتی در نزدیکی این کافه پارک کرده. این رستوران ۵۰ نفر ظرفیت پذیرایی دارد و شما می توانید با هماهنگی قبلی جشن های دوستانه خود را برگزار کنید.
کافه ملک نوشهر در محیطی بسیار زیبا و جذاب و منویی متنوع با سرو انواع نوشیدنی های خاص در خدمت شما عزیزان میباشد . در کافه ملک نوشهر میتوانید علاوه بر نوشیدنی ها از منوی صبحانه نیز لذت ببرید .

آدرس : بلوار چالوس به نوشهر، خیابان ۱۷ شهریور
تلفن :۰۱۱۵۲۲۲۴۱۰۸

کافه ملک نوشهر

کافه ملک نوشهر

کافه ملک نوشهر

کافه ملک نوشهر

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گردشگری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نامه به دوست صمیمی ؛ 7 نمونه متن نامه به دوست ،جدید و محبت آمیز