پیش بازی یوونتوس - آث میلان


پیش بازی یوونتوس - آث میلان

دو تیم یوونتوس و آث میلان، امشب در شهر جده عربستان در سوپرکاپ ایتالیا به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

به گزارش "ورزش سه"، یووه در صدر جدول سری آ با اقتدار قرار گرفته و از مدعیان کسب قهرمانی رقابت ها به حساب می‌آید. آنها در چمپیونزلیگ نیز مدعی اصلی به حساب می‌ایند و انتظار می‌رود حداقل تا نیمه نهایی رقابت ها بدون مشکل پیش بروند. بدین ترتیب، یووه از مدعیان کسب سه گانه است و امسال قوی تر از سال‌های پیش اهداف خود را دنبال می‌کند.

پیش بازی یوونتوس - آث میلان

در آن سو میلان شرایط چندان خوبی را تجربه نکرده و روند پر فراز و نشیبی را در این فصل طی کرده است. هر چند که روسونری در 6 تقابل اخیرش با یووه متحمل شکست شده ولی دو تیم در فصل 17-2016 در سوپرکاپ ایتالیا به مصاف هم رفتند که میلان موفق شد در ضربات پنالتی به پیروزی رسیده و جام را بالای سر ببرد. از همین رو روحیه مضاعفی در این تیم وجود دارد که در این رقابت ها به موفقیت دست پیدا کند.

این بازی در شهر جده عربستان برگزار می‌شود و بازیکنان دو تیم آب و هوایی کاملا متفاوت با آب و هوای این روزهای ایتالیا تجربه خواهند کرد. آندره آ بارزالی، دنیله روگانی، مهدی بن عطیه، ژائو کانسلو، خوان کوادرادو و ماریو مانژوکیچ به علت مصدومیت قادر به همراهی یووه نیستند و در آن سو، متیا کالدارا، لوکاس بیلیا و جیاکومو بوناونتورا به علت مصدومیت غایب هستند و حضور سوسو هنوز مشخص نیست.

ترکیب احتمالی:

پیش بازی یوونتوس - آث میلان

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


هیچگاه موز و تخم مرغ را باهم نخورید