باید با برد امروز صدرنشین شویم/ بیاتی نیا: ایران برابر عراق هجومی بازی می کند


باید با برد امروز صدرنشین شویم/ بیاتی نیا: ایران برابر عراق هجومی بازی می کند

تیم ملی ایران در سومین بازی اش در مرحله گروهی به مصاف عراق می رود؛ مسابقه ای که خیلی ها آن را اولین محک جدی تیم ملی تا این زمان می دانند.

به گزارش"ورزش سه" تیم ملی ایران از ساعت 19:30 به دیدار تیم ملی عراق مهمترین حریفش در مرحله گروهی خواهد رفت و این در حالی است که تیم ایران از این مرحله صعود کرده و در این بازی به دنبال کسب صدرنشینی است. محسن بیاتی نیا بازیکن سابق تیم ملی ایران که در حال حاضر در کلاس های مربیگری A آسیا در کنار دیگر بازیکنان قدیمی تیم ملی حضور دارد درباره بازی امروز و مسابقات جام ملت ها گفت:« خوشبختانه کلاس های مربیگری درجه A آسیا مصادف با بازیهای جام ملت های آسیا شد و ما دراین کلاس ها به غیر از تیم ملی ایران 5-6 تیم دیگر را هم آنالیز کردیم.» او افزود:« به نظر من 24 تیمی شدن بازی ها کمی کیفیت مرحله گروهی بازی ها را پایین آورده است. با این حال از تیم هایی که ما آنالیز کردیم استرالیا پایین تر از سطحی که انتظار داشتیم بود. اما تیم های مثل عربستان و قطر و همین عراق که با آن بازی داریم در کنار تیم های کره جنوبی و ژاپن در این جام مدعی هستند.»


بازیکن سابق استقلال و پاس تهران همچنین درباره بازی امروز گفت:« دو بازی اول مرحله گروهی به خوبی نتوانسته معیار و شخصیت واقعی تیم ایران را نشان بدهد و بازی امروز می تواند اولین محک جدی تیم ملی در این تورنمنت باشد. عراق تیم خوبی است به خصوص در بخش تهاجمی اش و انتقال توپ از هافبک به فوروارد عملکرد خوبی دارد.»


او اضافه کرد:« در بازی ویتنام دیدیم که به محض عقب افتادن سریع به بازی برگشتند و توانستند بازی را ببرند. عراق بازیکنان ذخیره خوبی هم دارد و به نظر من برای موفقیت در یک تورنمنت علاوه بر یازده بازیکن باید نیمکتی قوی هم داشته باشید چون اتفاقاتی مثل محرومیت و مصدومیت می تواند به تیم ضربه بزند.»


بیاتی نیا اضافه کرد:« به نظر من ایران هم جزو تیم هایی است که نیمکت بسیار قوی دارد. با اینحال ما امسال و در این دوره از رقابت ها باید آن بلوغ تاکتیکی را نشان بدهیم. تیم ملی ایران به عنوان تیم اول آسیا نیاز به یک گام بلند دارد و این اتفاق با قهرمانی در جام ملت ها رخ می دهد.»


او همچنین درباره پیش بینی اش از سبک بازی ایران گفت:« ما در دوبازی گذشته هجومی بازی کردیم و خط هافبکمان عملکرد خوبی داشت. من فکر می کنم ایران بازهم هجومی بازی کند و بعید می دانم کی روش تیم را محتاطانه ارنج کند. ما باید به عنوان تیم اول صعود کنیم چرا که در غیر اینصورت ممکن است حریف یکی از تیم های قطر یا عربستان شویم.»


مهاجم سابق تیم ملی اضافه کرد:« به نظر عراق خط حمله قدرتمندی دارد و ما باید حواسمان به این تیم و هافبک ها و مهاجمانش باشد.»

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جذاب ترین بازیگران سینما که کراش همه اند + 16 استایل ترند و مدلینگی که ایسنتاگرام را تر...