نفرات برتر طرح دانش آموز حامی ولایت در آستارا معرفی شدند


نفرات برتر طرح دانش آموز حامی ولایت در آستارا معرفی شدند

آستارا - ایرنا - نفرات برتر طرح کتابخوانی دانش آموز بیدار و حامی ولایت طی آئینی در اداره آموزش و پرورش آستارا معرفی و تجلیل شدند.

به گزارش خبرنگار ایرنا رئیس اداره کتابخانه های عمومی آستارا روز چهارشنبه در این آئین گفت: 500 دانش آموز در اوایل آبان ماه در مسابقه این طرح شرکت کرده بودند که سنا پاشاپور، ستایش نعمتی، الینا مصطفی‌لو، امین واحدی، آیلار امنی، امیرمحمد ملکی، مطهره طبسی، آیدا وقاری، امیرحسین نظری، تینا معمارباشی و عرشیا حسینی‌خواه برتر شدند.
آرزو عباس زاده افزود: در این طرح دانش آموزان به سئوالات کتبی موضوع 13 آبان و هدف های انقلاب اسلامی پاسخ داده بودند و این کار، گامی جهت آشنایی بیشتر دانش آموزان با روزهای ایثار و انقلاب بود.
وی ادامه داد: در دهه مبارک فجر نمایشگاه کتاب های انقلاب اسلامی در چهار کتابخانه آستارا برپا و مسابقه انشا فجر در مدارس برگزار خواهد شد.
مدیر آموزش و پرورش آستارا هم از اجرای طرح کتابخانه دانش‌آموزمحور در مدارس خبر داد و بیان کرد: در این طرح با همکاری اداره کتابخانه‌های عمومی، فضاهای بدون استفاده مدارس شناسایی و به کتابخانه تبدیل می شود.
سجاد موسوی افزود: در گذشته اشخاصی به عنوان کتابدار مدارس فعالیت می کردند اما اکنون به ‌دلیل محدودیت منابع مالی، این پست حذف و وظیفه آنها به مربیان پرورشی محول شده است.
وی گفت: با توجه به سرانه پایین مطالعه، تعلیم و تربیت دانش‌آموزان کتابخوان، منجر به تعالی بسیاری از بخش های جامعه خواهد شد.
شهرستان آستارا با 91 هزار نفر جمعیت در غرب استان گیلان واقع شده و 17 هزار دانش آموز در 150 مدرسه آن تحصیل علم می کنند.
7105 / 7124/2007

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فرهنگی و هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس همسر عروسکی محمدرضا رهبری بازیگر سریال سیب ممنوعه / همسر شیکش رو دست همه زد !