برای برگزاری انتخاباتی پرشور و بدون مشکل تلاش می کنیم


برای برگزاری انتخاباتی پرشور و بدون مشکل تلاش می کنیم

تهران- ایرنا- مدیرکل جدید دفتر انتخابات با بیان اینکه تلاش داریم انتخابات سالم و بدون مشکل و هیچ تنشی برگزار کنیم، گفت: برگزاری انتخابات سالم نظام جمهوری اسلامی را بیمه می‌کند.

به گزارش ایرنا از پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور، سیداسماعیل موسوی امروز- چهارشنبه- در جلسه معارفه خود و تکریم مدیرکل سابق، ضمن قدردانی از پورعلی مطلق مدیرکل سابق اظهار داشت: ما مفتخریم دوره جدیدی را آغاز می‌کنیم و تلاش می‌کنیم انتخابات سالم و بدون مشکل و هیچ تنشی برگزار کنیم.
موسوی تصریح کرد: مهمترین رخداد سال 98 انتخابات خواهد بود، این در حالی است که مهمترین مسئولیت وزارت کشور نیز برگزاری سالم انتخابات است.
مدیرکل جدید دفتر انتخابات وزارت کشور تاکید کرد: مهمترین وظیفه ما برگزاری انتخابات است که برگزاری انتخابات سالم در واقع نظام جمهوری اسلامی را بیمه می‌کند که این امر محقق نمی شود مگر با تجربه، علم و آگاهی تمام همکاران در دفتر انتخابات.
وی افزود: من یقین دارم همه این تیم توانمندی این موضوع را دارند. ما مجری و پاسدار انتخابات خواهیم بود و در این موضوع کم نخواهیم گذاشت.
مدیرکل جدید دفتر انتخابات وزارت کشور با اشاره به تجربه خدمت در سطوح مختلف مدیریت مناطق از سطح بخشدار، گفت: در طول این سال ها، انواع مدیریت های انتخاباتی را در بخش‌های مختلف استان تجربه کرده و مسائل را از نزدیک لمس کرده ام و امیدوارم در دوره جدید نیز بتوانم از تجربه گذشته به خوبی استفاده کنم.
وی با اشاره به اینکه آقای مطلق، تجربه بسیار زیادی در برگزاری انتخابات دارد و در واقع حق استادی بر گردن بنده دارد، گفت: همواره آرزو داشتم؛ وزیر و تیمی در وزارت کشور مستقر شود که نگاه به درون و نیروها و ظرفیت های داخلی داشته باشد و از ظرفیت آنها استفاده شود. خوشبختانه با حضور آقای رحمانی فضلی این آرزو محقق شد و انگیزه مضاعفی در دورترین سطوح و پایین ترین سطوح کشور تا ستاد ایجاد شد.
وی بیان کرد: این نگاه را پاس می داریم و مصرانه از تمام نیروها و ظرفیت این حوزه استفاده می‌کنیم و امیدواریم با تمام تلاش خود، این اعتماد را خدشه دار نکنیم.
مدیرکل سابق دفتر انتخابات وزارت کشور نیز گفت: با درایت وزیر کشور شرایط بی سابقه ای در برگزاری انتخابات در دولت یازدهم و دوازدهم ایجاد شد.
علی پورعلی مطلق افزود: دفتر انتخابات با حضور وی پنج انتخابات مهم را برگزار کرد و گرچه در این میان، انتخابات میان دوره‌ای برگزار نشد اما کارهای لازم برای اجرای آن انجام پذیرفت.
وی بیان کرد: انتخابات امری بسیار مهم و تاثیرگذار در فرآیند سیاسی کشور است که کوچکترین مشکل در اجرای آن، می‌تواند تبعات زیان باری داشته باشد.
پورعلی مطلق خاطرنشان کرد: با تدبیر دولت یازدهم و دوازدهم و با درایت وزیر کشور توانستیم در زمینه انتخابات در تاریخ پس از انقلاب، شرایط بی سابقه و بی نظیری را ایجاد کنیم. تمام انتخابات برگزار شده در این دولت بدون هیچ مشکلی برگزار شد.
مدیرکل سابق دفتر انتخابات وزارت کشور بیان کرد: به عنوان نمونه با کمک تیم ستادی انتخابات و درایت وزیر کشور در انتخابات دوره دهم مجلس شورای اسلامی، حتی ابطال یک حوزه انتخابیه را نداشتیم، این در حالی است که به طور میانگین در ادوار گذشته انتخابات مجلس شورای اسلامی، ابطال 12 حوزه انتخابیه را داشتیم و این توفیق بزرگ محقق نشد؛ مگر با کمک همکاران دفتر انتخابات.
وی افزود: کار اصلی را این تیم به نحو احسن انجام دادند و من به عنوان مسئول تیم گزارش کار را ارائه می کردم.
مدیرکل سابق دفتر انتخابات وزارت کشور عنوان کرد: موسوی از همکاران خوب وزارت کشوری ما بوده است. با هم همکاری های زیادی داشتیم و از حضور وی در این جایگاه خوشحالم و آرزو دارم که موسوی با این گروه با تجربه، به نتایج خوبی برسند.
سیام*3061*1535

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه دولت

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جلب توجه این استایل ساده نانسی عجرم+ عکس