یک جایگاه سوخت دولتی واگذار می‌شود


یک جایگاه سوخت دولتی واگذار می‌شود

جایگاه سوخت سی ان جی اریسمان متعلق به استان اصفهان به قیمت پایه 6 میلیارد و 630 میلیون و 895 هزار و 738 ریال در روز 16 بهمن ماه از طریق مزایده واگذار می‌شود.

جایگاه سوخت سی ان جی اریسمان متعلق به استان اصفهان به قیمت پایه ۶ میلیارد و ۶۳۰ میلیون و ۸۹۵ هزار و ۷۳۸ ریال در روز ۱۶ بهمن ماه از طریق مزایده واگذار می‌شود.

جایگاه سوخت سی ان جی اریسمان متعلق به استان اصفهان به قیمت پایه ۶ میلیارد و ۶۳۰ میلیون و ۸۹۵ هزار و ۷۳۸ ریال به‌صورت ۳۰ درصد نقد و بقیه اقساط ۴ ساله در روز ۱۶ بهمن ماه از طریق مزایده واگذار می‌شود.

این جایگاه به استناد قانون اجرای سیاست‌های کلی اصل ۴۴ قانون اساسی و وکالت‌نامه ماخوذه و سایر قوانین و مقررات مربوطه توسط سازمان خصوصی‌سازی در حالی روی میز فروش می‌رود که مبلغ شرکت در این مزایده ۱۹۸ میلیون و ۹۲۶ هزار و ۸۷۳ ریال تعیین شده است.

همچنین خریدار این جایگاه سوخت باید در مدت ۲۰ روز کاری پس از نهایی شدن معامله اقدام به پرداخت بخش نقدی این واگذاری کند.

خریداران بخش خصوصی و تعاونی در صورت برنده شدن در این مزایده از مزایای شیوه‌نامه تشویق بخش‌های خصوصی و تعاونی به منظور جلب مشارکت بیشتر در واگذاری‌ها برخوردار خواهند شد که مزایایی همچون افزایش سقف کل زمانی و مجموع تعداد اقساط برای خریداران بخش خصوصی تا میزان یک سوم و برای خریداران بخش تعاونی تا میزان دو پنجم جمع مدت و تعداد اقساط مصوب، بازپرداخت پلکانی اقساط با شیب ۱۰ درصد رشد سالانه برای خریداران بخش خصوصی و تعاونی به ماخذ ۱۰۰ برای رقم میان‌دوره اقساط و نیز سود فروش اقساطی تا میزان ۳ درصد پایین تر از سایر خریداران برای خریداران بخش خصوصی و ۳.۶ درصد پایین‌تر برای خریدارن بخش تعاونی از جمله این مشوق‌ها است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


35 تصویر زمینه دخترانه جدید از عکس های شیک کیوت و با کلاس 2022