دستگیری مالخر لاستیک و رینگ‌های خودرو‌های شاسی بلند


دستگیری مالخر لاستیک و رینگ‌های خودرو‌های شاسی بلند

عصر خودرو- سرهنگ میرزکی از دستگیری مالخر لاستیک و رینگ‌های خودرو‌های شاسی بلند و کشف 50 قلم کالای مسروقه خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، سرهنگ کارآگاه سید شمس الدین میرزکی معاون مبارزه با سرقت وسائط نقلیه پلیس آگاهی اظهار کرد: با اطلاع از اینکه یکی از مالخران حرفه‌ای بعد از آزادی از زندان همچنان به رفتار مجرمانه خود ادامه می‌دهد، بررسی موضوع در دستور کار قرار گرفت و ماموران اداره بیستم پلیس آگاهی تهران ضمن تشکیل پرونده‌ای در این خصوص، مسئولیت دستگیری متهم پرونده را بر عهده گرفتند.
وی افزود: متهم در مخفیگاهش واقع در پاکدشت ضمن خرید اموال مسروقه از قبیل: لاستیک و رینگ‌های خودرو‌های شاسی بلند، اقدام به فروش آن‌ها می‌کند که نتیجه تحقیقات انجام شده در اختیار مقام قضائی قرار گرفت.

سرهنگ میرزکی تصریح کرد: تیمی از ماموران اداره بیستم برای دستگیری متهم و بازرسی از مخفیگاهش اعزام شد که پس از مدتی مراقبت ویژه موفق می‌شوند مالخر را دستگیر و تعداد 50 قلم لاستیک و رینگ مسروقه از مخفگیاهش کشف کنند.

معاون مبارزه با سرقت وسائط نقلیه پلیس آگاهی پایتخت با اشاره به اینکه ارزش کالای کشف شده مبلغ یک میلیارد و 500 تومان برآورده شده است، خاطرنشان کرد: مالکان خودرو‌های شاسی بلند برای شناسایی اموال مسروقه و تحویل آن‌ها به اداره بیستم پلیس آگاهی تهران واقع در خیابان وحدت اسلامی مراجعه کنند.

دانلود با کیفیت

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خودرو

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فال روزانه پنجشنبه 6 اردیبهشت 1403