لمپارد: آنالیز بازیکنان دربی کانتی به صورت عمومی توسط بیلسا؟ کلوپ، پوچتینو یا گواردیولا چنین کاری انجام نمی دهند


لمپارد: آنالیز بازیکنان دربی کانتی به صورت عمومی توسط بیلسا؟ کلوپ، پوچتینو یا گواردیولا چنین کاری انجام نمی دهند

فرانک لمپارد، به انتقاد از ارائه آنالیزِ بازیکنان دربی کانتی توسط مارچلو بیلسا به صورت عمومی...

طرفداری- مارچلو بیلسا تایید کرد کرد که از تمرینات تیم های چمپیونشیپ جاسوسی می کرده است. ماجرا وقتی بدتر شد که عده ای از واسطه ها، در تمرینات دربی کانتی شناسایی و به دام افتادند. پس از کنفرانس خبری جنجالی مارچلو بیلسا، حالا اسطوره آبی پوشان لندنی نیز به این اتفاق واکنش نشان داد.

به گزارش فورفورتو، این کار سرمربی آرژانتینی با انتقادات فرانک لمپارد روبرو شده است. در کنفرانس خبری پس از بازی مقابل ساوتهمپتون در چارچوب رقابت های اف ای کاپ که با پیروزی تیمِ اسطوره چلسی همراه بود، لمپارد گفت:

قطعا حالا این مشکل برای تمام لیگ است. همه تیم ها درگیر آن هستند و حالا باید دید درباره این عمل چه تصمیماتی گرفته می شود. بیلسا عقیده خودش را بیان کرده است. تا به حال ندیده ام که پپ گواردیولا، یورگن کلوپ یا مائوریسیو پوچتینو چنین کاری انجام دهند. قطعا آنالیز آن ها پشت درهای بسته انجام خواهد شد. آن را عمومی نخواهند کرد.

مارچلو بیلسا در یک کنفرانس جنجالی، آنالیزی از تک تک بازیکنان دربی کانتی و مسائل پیرامون آن ها را به نمایش گذاشت. مسئله ای که سرو صدای زیادی نیز به پا کرده است. فرانک لمپارد در این باره گفت:

احتمالا برای هواداران مسئله جالبی باشد چرا که تمام این ها پشت درهای بسته انجام شده است. این کار را درباره تمام تیم ها انجام داده اند پس برای ما که در فوتبال حضور داریم، این چیز جالبی ندارد. قطعا از این کار بیلسا ( آنالیز دقیق تک تک تیم ها) شگفت زده شدم.

تحقیقات درباره این پرونده توسط اتحادیه فوتبال انگلیس ادامه دارد. شاگردان بیلسا در لیدز یونایتد با فاصله ای چهار امتیازی در صدر جدول قرار دارند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فال روزانه شنبه 11 فروردین 1403