مسیر هراز بازگشایی شد


مسیر هراز بازگشایی شد

تهران-ایرنا - رئیس ستاد مدیریت بحران شهرستان دماوند گفت: مسیر هراز که به دلیل بارش سنگین برف و کولاک و همچنین لغزندگی بسته شده بود، با تلاش ماموران راهداری، پلیس راه و دیگر عوامل ستاد مدیریت بحران شهرستان، باز شد.

مجید صفری پنجشنبه شب در بازدید از مسیرهای ارتباطی هراز و فیروزکوه و سطح معابر شهرهای شهرستان در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: با توجه به شرایط جوی مسیرهای ارتباطی شرق استان تهران به ویژه محور هراز، شاهد برف و کولاک شدید بودیم که موجب شد در راستای جلوگیری از هرگونه حادثه احتمالی، این مسیربسته شود.
وی ادامه داد: هم اکنون با تلاش نیروهای ستاد مدیریت بحران شهرستان، این مسیر باز شده است و هم اکنون تردد جریان دارد اما از رانندگان که در مسیرهای هراز و فیروزکوه در حال حرکت هستند می خواهیم تا با احتیاط و دارا بودن تجهیزات زمستانی تردد کنند .
این مقام مسئول همچنین در خصوص مسیر فیروزکوه نیز گفت: در بازدیدی که از این جاده داشتیم، تردد خودروها عادی است و هیچ راه مسدودی در سطح شهرهای شهرستان و مسیرهای ارتباطی وجود ندارد و تمامی عوامل ستاد بحران آماده باش هستند.
صفری تاکید کرد: در صورتی که مسافران نیاز به اسکان اضطراری داشته باشند، شهرستان دماوند شرایط و امکانات را برای سکونت موقت فراهم کرده است.
این مقام مسئول تصریح کرد: با توجه به اعلام سازمان هواشناسی و صدور اخطاریه مبنی بر فعالیت سامانه بارشی در دو روز آینده به خصوص در نوار شمالی کشور و از جمله دامنه های البرز، که به صورت برف سنگین خواهد بود، از شهروندان و همچنین ساکنان دیگر شهرهای استان می خواهیم از تردد غیر ضروری در مسیرهای هراز و تهران به فیروزکوه خودداری کنند.
رئیس ستاد مدیریت بحران شهرستان دماوند بیان داشت: همچنین از همه دستگاه های خدمات رسان از جمله آب،برق،گاز،مخابرات،اورژانس، هلال احمر، راه و شهرداریها خواسته شده در آمادگی و هوشیاری صددرصدی باشند.
تهرام/7246/ 1539

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه استانها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


شعر کامل ای که مرا خوانده ای راه نشانم بده + عکس نوشته