ال جی جی 8 همان گوشی منعطف ال جی خواهد بود؟


ال جی جی 8 همان گوشی منعطف ال جی خواهد بود؟

امروز گزارشی منتشر شد که بر اساس آن ال جی در نمایشگاه MWC 2019 از یک گوشی منعطف پرده برداری خواهد کرد. حالا گزارشی منتشر شده که نشان می‌دهد این گوشی، ال جی جی 8 (LG G8) است که به دو نمایشگر تجهیز خواهد بود. انتظار می‌رود گوشی ال جی جی 8 در نمایشگاه MWC... نوشته ال جی جی 8 همان گوشی منعطف ال جی خواهد بود؟ اولین بار در گجت نیوز. پدیدار شد.

امروز گزارشی منتشر شد که بر اساس آن ال جی در نمایشگاه MWC 2019 از یک گوشی منعطف پرده برداری خواهد کرد. حالا گزارشی منتشر شده که نشان می‌دهد این گوشی، ال جی جی 8 (LG G8) است که به دو نمایشگر تجهیز خواهد بود.

انتظار می‌رود گوشی ال جی جی 8 در نمایشگاه MWC 2019‌ بارسلونا که اسفند ماه برگزار می‌شود، معرفی شود. حالا گزارش‌هایی امروز منتشر شده که نشان می‌دهد، شاید طراحی این پرچمدار، شگفت انگیز باشد.

در واقع گفته می‌شود، به جای استفاده از یک نمایشگر بزرگ که این روزها در گوشی‌ها می‌بینیم، پرچمدار آینده‌ی ال جی از نمایشگر دوگانه‌ی منحصر به فردی بهره‌مند خواهد بود. البته این نمایشگر ثانویه متفاوت از آنچیزیست که پیشتر در گوشی‌های سری V ال جی می‌دیدیم. در واقع منابع ادعا می‌کنند که ال جی جی 8 (که شاید نام متفاوت را یدک بکشد) از یک نمایشگر دیگر پشتیبانی می‌کند که می‌تواند در قالب یک قاب ارائه شود تا این محصول ظاهری شبیه به زد تی ای اکسون ام بگیرد.

استفاده ال جی جی 8 از دو نمایشگر

بنابراین، برخلاف دیگر طرح‌های مفهومی از یک گوشی منعطف، ال جی جی 8 از نمایشگر خم شونده استفاده نمی‌کند، در عوض نمایشگر آن حاشیه‌های بسیار باریکی دارد که وقتی یک نمایشگر ثانویه به عنوان یک وسیله‌ی جانبی را به آن می‌چسبانیم، ترکیب آن‌ها یک نمایشگر واحد را تشکیل می‌دهد. فاصله‌‌ی حاصل از حاشیه‌های کناری بین این دو نمایشگر بسیار اندک خواهد بود تا شما با دیدن آن‌ها کنار هم، تصور کنید که یک نمایشگر را می‌بینید.

ال جی جی 8 همان گوشی منعطف ال جی خواهد بود؟

ZTE Axon M

ظاهرا زمانی که دو نمایشگر را به یکدیگر می‌چسبانید، شما یک نمایشگر بزرگ 7 اینچی را در اختیار خواهید داشت. این یک رابط کاربری جدید را نیز می‌طلبد که «فاقد لمس» نام خواهد گرفت. این رابط کاربری به کاربران اجازه می‌دهد تا تنها با یک دست نیز بتوانند به راحتی از این گوشی بزرگ استفاده کنند. در حالی که گوشی ال جی جی 8 ماه آینده معرفی خواهد شد، انتظار می‌رود طی هفته‌های پیش رو شاهد درز جزئیات بیشتری از آن به بیرون باشیم. رسانه‌های کره‌ای می‌گویند این گوشی تنها 900 دلار قیمت خواهد داشت، این درحالیست که گوشی منعطف سامسونگ قرار است با قیمتی نزدیک به 1800 دلار روانه‌ی بازار شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


گرگی ناگهان وارد بیمارستان شد/ اما زمانی که پرستاران علت را فهمیدن، نتوانستند جلوی گریه...