اظهارنظر گزارشگر قطری بازی ایران و عراق حاشیه ساز شد


یوسف سیف، گزارشگر قطری دیدار ایران و عراق با انتقاد از عملکرد کمیته برگزاری مسابقات با واکنش آنها مواجه شد. نوشته اظهارنظر گزارشگر قطری بازی ایران و عراق حاشیه ساز شد اولین بار در پارس فوتبال | خبرگزاری فوتبال ایران | ParsFootball پدیدار شد.

اظهارنظر گزارشگر قطری بازی ایران و عراق حاشیه ساز شد

یوسف سیف با واکنش کمیته برگزاری این مسابقات روبرو شد
نویسنده : خبرگزاری فوتبال ایران
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : پنج شنبه ۲۷ دی ۱۳۹۷ | ۲۳:۴۳
اظهارنظر گزارشگر قطری بازی ایران و عراق حاشیه ساز شد

یوسف سیف، گزارشگر قطری دیدار ایران و عراق با انتقاد از عملکرد کمیته برگزاری مسابقات با واکنش آنها مواجه شد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

ماجراهای سیاسی بین امارات و قطر که پیش از این باعث دیپورت چند خبرنگار قطری شده بود، اکنون با اظهارنظر یوسف سیف که گزارش دیدار ایران و عراق را برای بی ان اسپورت برعهده داشت، بار دیگر جنجالی شده است.یوسف سیف در حاشیه گزارش دیدار شاگردان کارلوس کی‌روش و کاتانج در مرحله گروهی با اشاره به حمایت ویژه هواداران ایرانی، مدعی شد که مشکلات سیاسی بین دو کشور امارات و قطر مانع از این شده تا هواداران قطری بتوانند در این کشور حضور یابند و تیم ملی قطر را حمایت کنند. این گزارش در ادامه نیز مدعی شد این مساله باعث خواهد شد علیرغم حساسیت بالایی که دیدار دو تیم عربستان و قطر داراست، آنها از حمایت قابل توجه هواداران خودی محروم خواهند بود.

این مساله با واکنش کمیته برگزاری این مسابقات همراه بوده و آنها طی بیانیه‌ای ضمن رد این ادعا اعلام کرده‌اند حق شکایت از این شبکه را برای خود قانونی خواهند دانست. کمیته برگزاری مسابقات جام ملت‌های آسیا در این بیانیه آورده است که علیرغم صحبت‌های صورت گرفته در خصوص عدم همکاری با هواداران قطری، به این شکل نبوده و عملکرد آنها کاملا مشخص می‌کند که تمام امکانات لازم را در این زمینه فراهم آورده‌اند. با این حال این کمیته با استناد به صحبت‌های مدیران قطری با خبرگزاری فرانسه مدعی شده‌اند که پیش از این آنها اعلام کرده‌اند که هیچ مشکلی در امارات نداشته‌اند و همه امکانات برای آنها فراهم شده است و اگر تماشاگر زیادی به حمایت آنها نپرداخته به دلیل عدم استقبال آنهاست.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال خارجی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


شعر لطف حق به صورت داستان + متن شعر