ارسال نزدیک به 100 اثر مهدوی به جشنواره شعر «صراط»/بررسی هر اثر توسط 3 داور


ارسال نزدیک به 100 اثر مهدوی به جشنواره شعر «صراط»/بررسی هر اثر توسط 3 داور

محسنی با اعلام تمدید مهلت ارسال آثار به جشنواره ملی مهدوی «شعر صراط» تا 22 بهمن، گفت: علی رغم آنکه هنوز تبلیغات تلویزیونی ما آغاز نشده، نزدیک به یکصد اثر به دبیرخانه رسیده و هر اثر توسط سه داور بررسی می شود.

«حسین محسنی» در گفت وگو با خبرنگار مهدویت و غدیر خبرگزاری شبستان با اشاره به تمدید مهلت ارسال آثار به جشنواره ملی مهدوی «شعر صراط»، اظهار کرد: با توجه به آنکه جشنواره شعر «فانوس انتظار» امسال در قالب جشنواره ملی مهدوی «صراط» برگزار می شود و به منظور حفظ وحدت رویه با دیگر بخش های این جشنواره، مقرر شد مهلت دریافت آثار و زمان برگزاری اختتامیه تمدید شود.

دبیر جشنواره ملی مهدوی «شعر صراط» اضافه کرد: علاوه بر این، چون محور و رویکرد اصلی در برگزاری این جشنواره توجه به چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی است، لذا مهلت ارسال آثار، یوم الله 22 بهمن و زمان برگزاری اختتامیه این جشنواره همزمان با ایام ولادت باسعادت حضرت فاطمه زهرا(س) و امام خمینی(ره)، بنیانگذار انقلاب اسلامی یعنی دهه نخست اسفند ماه مقرر شده است.

وی با اعلام برگزاری اختتامیه بخش های چهارگانه جشنواره صراط از ششم تا نهم اسفند ماه، بیان کرد: استان اردبیل هشتم اسفند ماه از ساعت 15 تا 17 در سالن ولایت با حضور شخصیت های کشوری و نیز شعرای بنام میزبان این اختتامیه است. تجلیل از شعرای برگزیده مهدوی به پنج زبان فارسی، ترکی آذری، عربی، لری و کردی همراه به تقدیر از یک فعال برتر مهدوی در سطح ملی، از جمله بخش های پیش بینی شده برای این آیین پایانی است.

دبیر بنیاد فرهنگی مهدی موعود(عج) استان اردبیل درباره نحوه تامین هزینه های مادی و معنوی این جشنواره، ابراز کرد: مدیرکل تبلیغات اسلامی، سپاه حضرت عباس(ع)، حوزه هنری و صداوسیمای مرکز استان اردبیل حمایت های مادی و معنوی را در برگزاری جشنواره ملی شعر صراط به عمل آورده اند که از تلاش و حمایت آنها کمال تشکر را داریم.

وی با ابراز خرسندی از استقبال بالای مخاطبان برای شرکت در این جشنواره، بیان کرد: علی رغم آنکه هنوز تبلیغات تلویزیونی جشنواره آغاز نشده است، اما نزدیک به یکصد اثر به دبیرخانه رسیده که هر اثر توسط سه داور به طور جداگانه و محرمانه (به منظور جلوگیری از تاثیر آراء بر یکدیگر) بررسی و نهایتا آثار منتخب، معرفی می شوند.

محسنی با اعلام پیش بینی جوایز نقدی و نفیس معنوی برای برگزیدگان این جشنواره، خاطرنشان کرد: در همه پنج گویش بخش شعر جشنواره ملی مهدوی «صراط» داورانی حضور دارند و آثار را به منظور انتخاب دقیق بررسی می کنند.

پایان پیام/9

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مهدویت

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فیلم وقاحت تمام بهاره رهنما / شوهرندارم این آقا دوست پسرم است!