معرفی تازه‌ترین کتاب‌های شعر، تاریخ و روانشناسی یک انتشاراتی


معرفی تازه‌ترین کتاب‌های شعر، تاریخ و روانشناسی یک انتشاراتی

به تازگی چند عنوان کتاب در انتشارات آریترین منتشر شده که زمینه‌ها و سلایق مختلف مخاطبان را در نظر گرفته است.

معرفی تازه‌ترین کتاب‌های شعر، تاریخ و روانشناسی یک انتشاراتی

جلال صابری نژاد مدیر مسئول انتشارات آریترین، در گفتگو با خبرنگار حوزه ادبیات گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، در خصوص کتاب جدید خود گفت: چند عنوان کتاب در انتشارات آریترین منتشر کردیم؛ البته تعداد عناوین منتشر شده مانند سال قبل نیست و همچنان بازار نشر نوسانات خود را دارد. به تازگی کتابی را با عنوان «معناشناسی عبودیت و بندگی از نگاه قرآن کریم» به قلم مراد نازپور منتشر کردیم. این کتاب در حوزه قرآن پژوهی منتشر شده است.

وی افزود: یک مجموعه شعر با عنوان «شیرین فرهاد» اثر غلام عباس حسین پور در انتشارات آریترین منتشر شده است. در این مجموعه شعر، بازنگری در داستان خسرو و شیرین نظامی می‌شود و به این داستان از زاویه دید جدیدی نگریسته می‌شود. در کتاب «شیرین و فرهاد» با روایت جدیدتری از قصه شیرین و فرهاد در کتاب خسرو و شیرین نظامی روبرو می‌شویم.

مدیر مسئول انتشارات آریترین با اشاره به انتشار کتاب بیش فعالی اثر بهروز محمدچناری در این انتشاراتی اظهار داشت: کتاب بیش فعالی به یک مسئله روانشناسی می‌پردازد. این کتاب در زمینه مشکلات بیماری بیش فعالی در کودکان است و به راه‌های تشخیص و درمان این بیماری اشاره می‌کند.

صابری نژاد ادامه داد: دو کتاب در انتشارات آریترین در دست انتشار داریم؛ یکی از آن‌ها مجموعه شعر «میخک سرخ تمنای تو» اثر صفیه صافی است. این مجموعه شعر در زمینه عرفان اسلامی سروده شد. کتاب دیگر اثری تاریخی تحلیلی با عنوان «از کشکان تا سرکان» اثر یونس قادریان است. این کتاب بخشی از تاریخ لرستان را بیان می‌کند.

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فرهنگی و هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


شعر کامل ای که مرا خوانده ای راه نشانم بده + عکس نوشته