نگاهمان به مناسب‌های ملی و مذهبی نگاه اعتقادی است


نگاهمان به مناسب‌های ملی و مذهبی نگاه اعتقادی است

گروه سیاست و اقتصاد ـ رئیس شورای هماهنگی تبلیغات استان کرمان گفت: نگاه همه به مناسب‌های ملی و مذهبی نگاه اعتقادی است و هدف از برگزاری مراسم چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی شکرگزاری نعمت نظام اسلامی است.

نگاهمان به مناسب‌های ملی و مذهبی نگاه اعتقادی استبه گزارش ایکنا از کرمان، مهدی صدفی، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات استان کرمان روز گذشته، 27 دی‌ماه در جلسه هماهنگی بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب در بافت گفت: نگاه همه به مناسب‌های ملی و مذهبی نگاه اعتقادی است و هدف از برگزاری مراسم چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی شکرگزاری نعمت نظام اسلامی است.
وی افزود: 11 تفکر و ایده در ارتباط با انقلاب اسلامی و نظام جمهوری اسلامی قلم می‌زنند که 8 تفکر و ایده علیه نظام جمهوری اسلامی است و بیش از گذشته نیازمند تبین دستاوردهای نظام و انقلاب همراه با وحدت و انسجام هستیم.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات استان کرمان بیان کرد: در کنار مشکلات باید دستاوردهای نظام با پرهیز از هرگونه نگاه جناحی و سیاسی به نمایش گذاشته شود و اینکه دشمن بیاید و نظام جمهوری اسلامی را ناکارآمد جلوه دهد ظلم به ‌نظام است.
صدفی اافزود: برای تبین دستاوردهای نظام باید یک هیئت اندیشه‌ورز کارهای پرمحتوا و تأثیرگذار در بعد تبینی و آیینی ایجاد کند و برنامه‌ها مردمی باشد.
علی بختیاری، نماینده مردم شهرستان بافت، رابر و ارزوئیه در مجاس نیز در این مراسم گفت: امروز ارزش‌ها و شهدا متعلق به همه مردم است و اگر با اتحاد در مسیر رهبری حرکت کنیم هیچ حادثه‌ای برای نظام پیش نمی‌آید.
وی با بیان اینکه امروز مسائل اقتصادی دچار آسیب است و همدیگر را نباید متهم کنیم، اظهار کرد: همه مسئول هستیم و اگر سوءاستفاده‌کنندگان بخواهند رسوخ پیدا کنند به دلیل تفرقه‌ها است.
انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود کتاب کار دیکته شب اول ابتدایی - کتاب گاج