رفتار شما با کسانی که دوستشان دارید چگونه است+ تست روانشناسی


رفتار شما با کسانی که دوستشان دارید چگونه است+ تست روانشناسی

رفتار هر یک از ما برابر کسانی که دوستشان داریم متفاوت است، یک تست‌ روانشناسی جالب ناخودآگاه شما را در برخورد با دوستانتان آشکار می‌کند.

به گزارش خبرنگار حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان، بسیاری از افراد به دنبال شناخت شخصیت درونی و آگاهی از درون خود هستند؛ جالب است بدانید با روش‌های مختلف می‌توان به این موضوع پی‌برد که یکی از آنها تست روانشناسی است

در این بخش می‌توانید با تستی ساده به نگرشتان پی ببرید؛ این تست یک تست ساده و جذاب است که باید با صداقت و درستی به آن جواب دهید، در نظر داشته باشید که ممکن است شما به سوالی برسید و از گزینه‌های داده شده پاسخی را انتخاب کنید که فکر می‌کنید جواب بهتری دارد و یا مناسب تراز گزینه‌ی دیگر است، این کار کاملا اشتباه است، پس سعی کنید خودتان را در جایگاه فردی قرار دهید که اتفاقات برای او می‌افتد در این حالت اطمینان داشته باشید که سوالات و پاسخ‌ها به واقعیت نزدیکتر خواهد شد تا از پاسخ‌های آن لذت کافی را ببرید.

۱) شما به طرف خانه کسی که دوستش دارید می‌روید. راه برای رسیدن دارید یکی کوتاه و مستقیم است که شما را سریع به مقصد می‌رساند، ولی خیلی ساده و خسته کننده، اما راه دوم به طور قابل ملاحظه‌ای طولانی‌تر است، ولی پراز مناظر زیبا و جالب. حال شما کدام راه را برای رسیدن به خانه‌ی این فرد انتخاب می‌کنید؟ راه کوتاه یا بلند؟

رفتار شما با کسانی که دوستشان دارید چگونه است+ تست روانشناسی

۲) در راه ۲ مزرعه گل رز می‌بینید! یکی پر از رز‌های سفید و دیگری پر از رز‌های قرمز. سپس شما تصمیم می‌گیرید ۲۰ شاخه از رز‌ها را برای کسی که دوست دارید، بچینید. چند گل را سفید و چند گل را قرمز انتخاب می‌کنید؟ شما باید یا همه را یگرنگ و یا ترکیبی از دو رنگ را انتخاب کنید

رفتار شما با کسانی که دوستشان دارید چگونه است+ تست روانشناسی

۳) بالاخره شما به خانه این دوست می‌رسید یکی از افراد خانه درب را به روی شما باز می‌کند شما می‌توانید از آنها بخواهید که دوست شما را صدا بزنند. یا اینکه خودتان او را خبر می‌کنید؟ حال چکار می‌کنید؟

۴) شما وارد منزل شده به اتاق دوست خود می‌روید. ولی کسی آنجا نیست. پس تصمیم می‌گیرید که رز‌ها را همان جا بگذارید حال ترجیح می‌دهید آنها را لب پنجره بگذارید یا روی تخت؟

۵) صبح زمانی که بیدار می‌شوید می‌خواهید با دوستتان ملاقات کنید. به نظر شما دوستتان خواب است یا بیدار؟

سوال آخر) وقت برگشتن به خانه است، آیا راه کوتاه و ساده را انتخاب کنید؟ یا‌ ترجیح می‌دهید از راه طولانی و جالب‌تر بروید؟

رفتار شما با کسانی که دوستشان دارید چگونه است+ تست روانشناسی

پاسخ تست

پاسخ سوال اول) جاده نشان دهنده عشق است؟! اگر کوتاه را انتخاب کرده اید زود عاشق می‌شود و اگر راه طولانی را انتخاب کرده اید به سادگی عاشق نمی‌شوید و زمان بیشتری برای آن صرف می‌کنید.

پاسخ سوال دوم) تعداد رز‌های قرمز نشان دهنده آن است که در رابطه چقدر از خودتان مایه می‌گذارید و تعداد رز‌های سفید نشان می‌دهد که شما چقدر در آن رابطه از طرف مقابل انتظار محبت دارید.

بطور مثال اگر ۱۸ رز قرمز و ۲ رز سفید انتخاب کرده اید بدین معناست که شما ۹۰% محبت می‌کنید و ۱۰% انتظار محبت از طرف مقابل دارید.

پاسخ سوال سوم) این سوال نشان دهنده طرز برخورد شما با مشکلات در یک رابطه است. اگر شما از اعضای خانواده درخواست کرده‌اید که دوستتان را صدا بزنید بدین معناست که شما از مواجه شدن با مشکلات می‌ترسید و امیدوار هستید که مشکلات به خودی خود حل شود. ولی اگر خودتان به اطاقش رفته اید که او را از حضور خود مطلع کنید این نشان می‌دهد که شما خود با مشکلات روبرو می‌شوید و دوست دارید آنها را خودتان هر چه زودتر حل کنید.

پاسخ سوال چهارم) محل قرار دادن رز‌ها نشان دهنده اشتیاق شما به دیدن فرد مورد علاقه‌تان است. اگر آنها را روی تخت می‌گذارید نشان می‌دهد که دوست دارید او را زیاد ببینید و اگر آنها را لب پنجره قرار می‌دهید یعنی اگر او را زیاد هم نبینید مشکلی بوجود نمی‌آید.

پاسخ سوال پنجم) این سوال نگرش و طرز فکر شما در مورد شخصیت دوستتان را مشخص می‌کند. اگر شما او را در حالیکه خوابیده است در اتاق می‌بینید یعنی او را همانطور که هست دوست دارید و اگر او را بیدار دیده اید یعنی انتظار دارید که مطابق میل شما تغییر کند.

پاسخ سوال آخر) راه بازگشت به خانه نشان دهنده دوام عشق شماست. اگرراه کوتاه را انتخاب کرده‌اید مدت عاشق شدن بودن و دوست داشتن شما کوتاه است و اگر راه بلند را انتخاب کرده‌اید مدت زیادی در عشق خود پایدار می‌مانید.

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سلامت

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا