با خمیر دندان جوش های زیر پوستی را درمان کنید


با خمیر دندان جوش های زیر پوستی را درمان کنید برای درمان جوش های زیرپوستی می توانید از خمیر دندان استفاده کنید و تاثیر بی نظیر آن را نیز مشاهده کنید. عوامل مختلفی برای از بین بردن جوش‌های زیر پوستی وجود دارد که عجیب ترین آن با خمیر دندان های گفته شده در متن است. دکتر ندا ادیبی متخصص پوست و مو گفت: جوش‌های زیر پوستی مقدمه پیدایش...

با خمیر دندان جوش های زیر پوستی را درمان کنید

با خمیر دندان جوش های زیر پوستی را درمان کنید
برای درمان جوش های زیرپوستی می توانید از خمیر دندان استفاده کنید و تاثیر بی نظیر آن را نیز مشاهده کنید.

عوامل مختلفی برای از بین بردن جوش‌های زیر پوستی وجود دارد که عجیب ترین آن با خمیر دندان های گفته شده در متن است.

دکتر ندا ادیبی متخصص پوست و مو گفت: جوش‌های زیر پوستی مقدمه پیدایش تمام جوش های بدن هستند در واقع پیش درآمد ضایعه های آکنه ای که به آن جوش غرور جوانی هم می گویند.
وی گفت: معمولا در سنین بلوغ به بعد در مواردی حتی در سنین پایین تر یا بالاتر به دلیل ایجاد برخی تغییرهای هورمونی در بدن و تکثیر بیش از حد یک باکتری که فلور طبیعی پوست است و در فولیکول مویا منافذ پوستی ملایم التهابی ایجاد می شود با تغییراتی که رخ می‌دهد دهانه منافذ پوستی که مجرای خروجی فولکیول مو هستند تنگ می‌شود محتویات فولیکول شامل چربی، مواد شاخی و کراتینی تجمع و اقتباس پیدا می‌کنند و باعث ایجاد جوش ها می شود.
وی افزود: بهترین راهکار برای درمان این جوش های زیرپوستی، در قدم اول یافتن منشا آنهاست در غیر این صورت هیچ و قت درمان نمی شود.وی برای درمان پیشنهاد کرد تمام محصولات آرایشی بهداشتی که استفاده می کنید فاقد چربی باشد.همچنین مصرف ویتامین ها روش خوبی برای کاهش جوش هاست.

سعی کنید از منابع غذایی ویتامین b , c و مکمل آنها استفاده کنید.خوردن زیاد خاکشیر نیز به بهبود جوش های زیر پوستی کمک خواهد کرد.روغن زیتون و خمیر دندان غیر ژله ای و غیر سفید کننده چربی موجود را گرفته و به بهبود آن کمک خواهد کرد.وی در پایان افزود: پاکسازی منظم پوست از عوامل مهم برای پیشگیری و افزایش نشدن جوش ها است.

منبع

شاید دیگر مطالب روژان را هم دوست داشته باشد

با خمیر دندان جوش های زیر پوستی را درمان کنید

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سلامت

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


4 سناریوی حادثه تروریستی مسکو