قاسمی معاون مالی و تدارکاتی همراه اول شد


قاسمی معاون مالی و تدارکاتی همراه اول شد

موبنا – به گزارش موبنا به نقل از اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران، با صدور حکمی از سوی مدیرعامل، دکتر سیدمهدی قاسمی زاویه سادات به عنوان معاون جدید مالی و تدارکاتی همراه اول منصوب و سیدعباس نوربخش در راستای اجرای قانون منع بکارگیری بازنشستگان در همراه اول از این سمت خداحافظی کرد. قاسمی که دکترای مدیریت با گرایش مالی از دانشگاه بوردو...

موبنا – به گزارش موبنا به نقل از اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران، با صدور حکمی از سوی مدیرعامل، دکتر سیدمهدی قاسمی زاویه سادات به عنوان معاون جدید مالی و تدارکاتی همراه اول منصوب و سیدعباس نوربخش در راستای اجرای قانون منع بکارگیری بازنشستگان در همراه اول از این سمت خداحافظی کرد.
قاسمی که دکترای مدیریت با گرایش مالی از دانشگاه بوردو فرانسه و سه مدرک فوق لیسانس «فاینانس از کالج کارلو آلبرتوی تورین ایتالیا»، «مدیریت و سازماندهی از دانشگاه گرونوبل فرانسه»، و «MBA با گرایش مدیریت استراتژیک تکنولوژی »از دانشگاه صنعتی شریف دارد، لیسانس «مهندسی صنایع» خود را نیز از دانشگاه صنعتی شریف اخذ کرده است. وی سوابقی همچون «مدیرعامل و عضو هیات مدیره سازمان بازنشستگی شهرداری تهران»، «معاون مالی و اقتصادی سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران»، معاون اعتبارات بانک سامان، عضو هیات مدیره و مدیر مالی شرکت مهندسی و ساختمان صنایع نفت، «مدیرعامل و عضو هیات مدیره شرکت تجارت بین‌المللی سمند(سیتکو)»، «مدیر بازاریابی ایران خودرو» و «مدیر فن آوری های نوین» ایران خودرو را در کارنامه خود دارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اینترنت

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نقاشی سیزده بدر | 70 نقاشی کودکانه و رنگ آمیزی درباره سیزده به در