دلیل حذف عجیب پتروشیمی از باشگاه های بسکتبال جهان


دلیل حذف عجیب پتروشیمی از باشگاه های بسکتبال جهان
تیم بسکتبال پتروشیمی که قرار بود در رقابت های باشگاه های جهان شرکت کند، به یکباره از این مسابقات کنار گذاشته شد اما هنوز دلیل این تصمیم مشخص نشده است.

به گزارش ایرنا، در حالی که صحبت از هماهنگی و همکاری فدراسیون بسکتبال و باشگاه پتروشیمی برای حضور قدرتمند این تیم در رقابت های باشگاه های جهان شنیده می شد به یکباره مسوولان این باشگاه اعلام کردند که فیبا آنها را از مسابقات کنار گذاشته است اما نه مسوولان پتروشیمی و نه فدراسیون در این مدت درباره دلیل این اتفاق توضیحی ندادند.

فدراسیون بسکتبال به دلیل نزدیک بودن این مسابقات با پنجره ششم انتخابی جام جهانی به فیبا نامه ای ارسال و درخواست کرده که زمان جام باشگاه های جهان تغییر کند.

آن طور که اعلام شده، فیبا با این درخواست مخالفت کرده و پتروشیمی را از فهرست تیم های شرکت کننده کنار گذاشته است.

پس از این نامه، باشگاه پتروشیمی اعلام آمادگی خود را به فیبا اعلام می کند و در نامه ای تاکید می کند که حاضر است در همین زمان به جام باشگاه های جهان اعزام شود اما گفته می شود که زمان برای اعلام آمادگی گذشته است.

به هر حال نزدیکی این رقابت ها با دیدارهای حساس بسکتبال ایران در پنجره ششم نگرانی هایی ایجاد کرده بود و اکنون که پتروشیمی از مسابقات حذف شده شائبه های زیادی مطرح شده است و حتی بازیکنان این تیم واکنش هایی درباره عجیب بودن ماجرا داشته اند.

با این وجود فدراسیون بسکتبال اعلام کرده که در حذف پتروشیمی مقصر نیست و شاپور یاوری مدیر باشگاه پتروشیمی نیز گفته که هنوز دلیل این اتفاق برایش روشن نشده است. در این میان برخی اهالی بسکتبال که از حذف نماینده ایران از اولین دوره باشگاه های جهان ناراحت هستند از فدراسیون خواسته اند که برای مشخص شدن دلیل اصلی این اتفاق متن نامه نگاری های انجام شده با فیبا را منتشر کند تا مشخص شود چرا چنین اتفاقی برای نماینده بسکتبال ایران افتاده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اهمیت پایگاه صهیونیستی نواتیم در چیست؟