مسابقات لیگ ژیمناستیک رده جوانان و بزرگسالان


مسابقات لیگ ژیمناستیک رده جوانان و بزرگسالان

مرحله نهایی مسابقات لیگ ژیمناستیک آقایان در رده جوانان و بزرگسالان، امروز در سالن آذر پی مجموعه ورزشی شیرودی در حال برگزاری است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا وسیما، رئیس سازمان لیگ و مسؤول کمیته برگزاری این مسابقات گفت: در این مسابقات یک روزه، 12 تیم در قالب 48 نفر در رده جوانان و 8 تیم بزرگسالان در قالب 27 نفر، شرکت کرده اند.

اخوان افزود: رقابت ها در 6 وسیله، حرکات زمینی، خرک حلقه، دار حلقه، پرش خرک، پارالل و بارفیکس برگزار که در پایان به نفرات و تیم های برتر کاپ و مدال قهرمانی اهداء می شود.
وی ادامه داد: علاوه بر مشخص شدن نتیجه انفرادی، نفرات برتر در تک وسیله، تیمی و شش وسیله نیز مشخص می شوند و به آنها مدال و کاپ قهرمانی اهداء می شود.
اما نتایج رقابت های رده جوانان که صبح امروز برگزار شد:
در حرکات زمینی؛ امید آینه وند از دزفول اول شد، کیا قرآنی از کردستان به مقام دوم رسید و مهرداد دولتشاه از خرم آباد در جایگاه سوم قرار گرفت.
در خرک حلقه: آرمین کاظمی از کردستان در رده نخست قرار گرفت، مهدی ناصح از اراک و عرفان ذوالقدر از قزوین به مقام دوم مشترک رسیدند.
در دارحلقه: امیر علی قهرمانی از اردبیل قهرمان شد، یاسین مهدی زاده از بندر عباس نایب قهرمان و امیرحسین ولی پور از ساری در رده سوم ایستاد.
در پرش خرک: امید آینه وند از دزفول به مقام نخست رسید، امیر علی قهرمانی از اردبیل دوم شد و امیرحسین ولی پور از ساری در جایگاه سوم قرار گرفت.
در پارالل: مهدی یار سلمانی از تهران به مقام نخست رسید و مجید خاکزاد از ساری و یاسین مهدی زاده از بندر عباس به ترتیب دوم و سوم شدند.
و در بارفیکس: مهدی یار سلمانی از تهران قهرمان شد، آریز محمد بیگی از کردستان و عرفان جهان دیده از اردبیل به ترتیب در جایگاه دوم و سوم قرار گرفتند.
همچنین امید آینه وند از دزفول، مهدی یارسلمانی از تهران و امیر حسین ولی پور مقام های اول تا سوم قهرمان قهرمانان این مسابقات را به دست آ وردند.
در رده تیمی هم: خانه ژیمناستیک کردستان با 285 امتیاز در جایگاه نخست قرار گرفت، تیم الماسی اردبیل با 279 امتیاز دوم شد و آلومنیوم اراک با 278 امتیاز در رده سوم قرار گرفت.
مسابقات بزرگسالان ژیمناستیک نیز از عصر امروز در سالن آذر پی آغاز شده و هم اکنون در حال برگزاری است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی