عصبانیت جواد خیابانی از صحبت‌های کی‌روش + فیلم


عصبانیت جواد خیابانی از صحبت‌های کی‌روش + فیلم

رکنا: جواد خیابانی مجری برنامه فوتبال آسیایی، در برنامه زنده پیرامون مصاحبه جنجالی کی روش صحبت کرد.

جواد خیابانی در برنامه فوتبال آسیایی شبکه ورزش، نسبت به مصاحبه اخیر کارلوس کی‌روش سر مربی تیم ملی کشورمان، واکنش نشان داد.

تاج: به عنوان مسئول فوتبال کشور، بابت صحبت‌های کی‌روش از مردم عذرخواهی می‌کنم

مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال کشورمان در خصوص اتفاقات اخیر و مصاحبه‌های کارلوس کی‌روش سرمربی تیم ملی کشورمان که روی خط اخبار ورزشی تلویزیون آمده بودگفت:به عنوان رئیس فدراسیون فوتبال اگر جمله‌ای توسط سرمربی تیم ملی انجام شده که مردم را رنجیده خاطر کرده از مردم عذرخواهی می‌کنم.

وی ادامه داد:همه اعم از سرمربی، بازیکنان تیم ملی و فدراسیون فوتبال باید خودشان را خادم مردم بدانند و تنها به فکر شادی مردم باشند.

وی افزود: چیزی که ما به عنوان رویه اصولی و منطقی فوتبال کشور می‌دانیم این است که مربیان و بازیکنان روحیه خدمت به مردم و شادمانی آنها واقف باشند. اگر فوتبال و مسابقه‌ای هست فقط هدف آن خوشحالی و خدمت به مردم است. اگر جمله‌ای توسط سرمربی تیم ملی بیان شده و باعث رنجش خاطر مردم شده عذرخواهی می‌کنم. همه سرمربی، بازیکنان و فدراسیون باید خودمان را خادم مردم بدانیم.

تاج خاطرنشان کرد: 42 سال است در آسیا قهرمان نشدیم و طبق تاریخ هربار اتفاقات مشابه‌ای رخ داده که پرداختن به مسائل جانبی باعث شده به نتیجه مطلوب نرسیم. همه باید از تنش پرهیز کنیم و روی این مسئله تأکید داشته باشیم. اگر شرح و توضیحی هست باید به بعد از اتمام جام موکول شود. فدراسیون در همه رده‌ها توانسته توفیقات خوبی داشته و تمام این عناوین با قهرمانی جام ملت‌ها کامل می‌شود. هر پنج تیم ما سال قبل راهی جام جهانی شدند.

تاج در مورد اینکه عذرخواهی او خوب است اما در بیانیه فدراسیون آمده برخی مشکلات مالی در پرداخت قرارداد 6 ماهه کی‌روش وجود داشته و آیا پول سرمربی تیم ملی پرداخت نشده است، گفت: خوشبختانه تمام پرداخت‌های ما به بازیکنان، کادرفنی و مربیان یعنی در مورد همه اردوهای قبل از جام جهانی در خلال جام جهانی و قبل از بازی با عراق انجام شده است. پاداش کی‌روش در همه بازی‌ها پرداخت شده است. اینکه نتوانستیم پول را تأمین کنیم به خاطر ترانسفر پول است. طبیعی است با توجه به شرایط موجود این کار سخت است. بد نیست بدانید یکی از مسئولان ما حدود 10 ساعت در فرودگاه درگیر همین 463 هزار دلار بود که به صورت CASh به امارات برده بودیم. این در شرایطی بود که نامه بانک مرکزی، فدراسیون و .. را داشتیم و مبدا و مقصد پول معلوم بود. مشکلاتی از این بابت در گمرک امارات داشتیم و بعد از رایزنی سفارت توانستیم این مشکل را حل کنیم.

وی در مورد اینکه آیا پول به کی‌روش رسیده است، اظهار داشت: این پول پاداش بوده است. پاداش کی‌روش و همه بازیکنان تا بازی عراق پرداخت شده است. فقط حقوق کی‌روش برای قرارداد در این 6 ماهه تا جام ملت‌ها باقی مانده است که ما برای ترانسفر و پرداخت پول دچار مشکل بودیم. نمی‌توان مبادله بانکی را به راحتی انجام داد از این مسئله همه مطلع هستیم. برای تامین بخشی از پول هم مشکل داشتیم که این مسئله رفع خواهد شد. این موضوع کاملا طبیعی است.

تاج در مورد اینکه آیا خودش با کی‌روش صحبت کرده است، گفت: با کی‌روش صحبت کردم. البته من در امارت نیستم. در حال آزمایش VAR هستیم و در این مدت ایران بودم. با این وجود با کی‌روش صحبت کافی انجام شده است. مشکلی در بحث ترجمه او بوده است.

وی در پاسخ به این سوال که آیا مطرح شدن موضوع باشگاه پرسپولیس ربطی به ترجمه مصاحبه دیروز دارد، گفت: آقای برادر( مجری) من در مورد بخشی از صحبت‌ها که در مورد مردم بود این مطلب را عرض کردم. بیان مسائلی مربوط به پرسپولیس و موضوعی به جز مسائل فنی وظیفه کی‌روش نیست. فقط باید به مسائل فنی پرداخت شود.

رئیس فدراسیون در مورد اینکه آیا از این به بعد اخبار خوشی از تیم ملی شنیده می‌شود، گفت: تا به الان به جز مباحث حاشیه‌ای اخبار خوب بوده است. باید ما با حفظ یک رویه اصولی و تداوم سعه صدر در کسب نتایج بهتر قدم برداریم. اگر یک صحبت هم سرمربی بیان کرده کرده و مسبوق سابقه هم بوده ما به دنبال این هستیم که تیم ملی نتایج خوبی بگیرد. نباید اجازه دهیم نتایج تیم ملی تحت تاثیر حواشی قرار بگیرد و کام مردم تلخ شود.اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید


حجم ویدیو: 35.08M | مدت زمان ویدیو: 00:05:33

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انفجار حین مهار آتش در مغازه نقاشی خودرو در رشت