سه گوشی سونی اکسپریا XA3 ،XA3 اولترا و اکسپریا L3 یک گام به رونمایی نزدیک شدند


سه گوشی سونی اکسپریا XA3 ،XA3 اولترا و اکسپریا L3 یک گام به رونمایی نزدیک شدند

تاییدیه بلوتوث سه گوشی سونی اکسپریا XA3 ،XA3 اولترا و اکسپریا L3 به تازگی صادر شده است. این موضوع نشان می‌دهد باید به زودی منتظر رونمایی سونی اکسپریا ایکس ای 3، ایکس ای 3 اولترا و اکسپریا ال 3 باشیم. از مدت‌ها قبل با توجه به رویت دو گوشی سونی اکسپریا ایکس ای 3 و... نوشته سه گوشی سونی اکسپریا XA3 ،XA3 اولترا و اکسپریا L3 یک گام به رونمایی نزدیک...

تاییدیه بلوتوث سه گوشی سونی اکسپریا XA3 ،XA3 اولترا و اکسپریا L3 به تازگی صادر شده است. این موضوع نشان می‌دهد باید به زودی منتظر رونمایی سونی اکسپریا ایکس ای 3، ایکس ای 3 اولترا و اکسپریا ال 3 باشیم.

از مدت‌ها قبل با توجه به رویت دو گوشی سونی اکسپریا ایکس ای 3 و اکسپریا ایکس ای 3 اولترا در مراجع مختلف، به در دست توسعه بودن آن‌ها پی برده‌ایم. با توجه به نزدیک شدن نمایشگاه MWC 2019، صدور تاییدیه بلوتوث این دو گوشی به همراه مدل پایین‌رده اکسپریا L3 دور از انتظار نبود. پیشتر انتظار داشتیم این سه گوشی را در نمایشگاه CES 2019 مشاهده کنیم، اما Sony Mobile در بزرگترین رویداد دنیای فناوری غایب بود.

سه گوشی سونی اکسپریا XA3 ،XA3 اولترا و اکسپریا L3 یک گام به رونمایی نزدیک شدند

ویژگی‌های اکسپریا XA3

ظهور اکسپریا ایکس ای 3 در بنچمارک گیک‌بنچ نشان داد این گوشی از اسنپدراگون 660 قدرت گرفته و دارای 6 گیگابایت رم خواهد بود. اگرچه این تراشه قدرتمندی است، اما با توجه به این که اکسپریا XA3 یک میان‌رده سال 2019 است، انتظار داشتیم از اسنپدراگون 710 در آن استفاده شود. نمایشگر این گوشی 5.9 اینچی بوده و دارای رزولوشن فول اچ‌دی است.

همانند سال‌های قبل، مدل اولترا تفاوت ظاهری چندانی با مدل پایه نداشته و اصلی‌ترین ویژگی آن داشتن نمایشگری به مراتب بزرگتر محسوب می‌شود. امسال اکسپریا ایکس ای 3 اولترا دارای صفحه نمایشی 6.5 اینچی خواهد بود.

سه گوشی سونی اکسپریا XA3 ،XA3 اولترا و اکسپریا L3 یک گام به رونمایی نزدیک شدند

ویژگی‌های اکسپریا L3

سومین گوشی هوشمندی که سونی در کنگره جهانی موبایل پیش رو معرفی خواهد کرد، اکسپریا L3 است. بر اساس رندرهای اخیر این گوشی، اکسپریا ال 3 به یک نمایشگر 5.7 اینچی دارای رزولوشن اچ‌دی پلاس مجهز شده و اسکنر اثر انگشت آن روی کناره بدنه قرار خواهد داشت. اگرچه محصولات سری L سونی طی سال‌های اخیر جزو پایین‌رده‌های بازار تلقی شده‌اند، اما اکسپریا L3 از اسنپدراگون 660 قدرت گرفته و دارای دوربین اصلی دوگانه خواهد بود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


کلمات پانتومیم | 350 سوژه سخت ،راحت ،خنده دار +150ضرب المثل