برف راه 60 روستا در آذربایجان شرقی را مسدود کرد


برف راه 60 روستا در آذربایجان شرقی را مسدود کرد

تبریز-ایرنا- مسئول هماهنگی برف روبی راه های آذربایجان شرقی با بیان اینکه تمام راه های اصلی و فرعی این استان باز و تردد وسایل نقلیه در آنها در حال انجام است، گفت: البته راه 50 تا 60 روستا در شهرستان های مختلف استان به دلیل بارش برف بسته است و تلاش برای باز کردن آنها جریان دارد.

غلامرضا رسول زاده روز جمعه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا، افزود: تیم های راهداری آذربایجان شرقی از عصر روز پنجشنبه و شروع بارش ها در محورهای مواصلاتی اصلی و فرعی مستقر شده و در حالیکه در پاره ای جاده ارتفاع برف به بیش از 30 سانتی متر می رسید، با تلاش های شبانه روزی اقدام به بازگشایی مسیرها کردند.
وی اظهار داشت: در حال حاضر راه روستاهایی در شهرستان های مراغه، هشترود، چارایماق، اهر، ورزقان و کلیبر مسدود است که با تلاش های تیم های راهداری به تدریج از تعداد این راه ها کاسته می شود.
رسول زاده ابراز امیدواری کرد با ادامه تلاش راهدارها تمامی راه های روستایی مسدود شده تا ظهر فردا /شنبه / بازگشایی شود.
وی با بیان اینکه تیم های راهداری آذربایجان شرقی از شب گذشته سخت ترین شب و روز را برای بازگشایی جاده ها و راه های مواصلاتی استان سپری کردند، یادآور شد: در تعدادی از مسیرها در هر یک کیلومتر بیش از 10 نوبت برف روبی انجام شد تا مشکلی برای هم وطنان پیش نیاید.
3038/518

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه استانها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عجیب ترین لباس الناز شاکردوست در اکران جدیدترین فیلم ! / این استایل بعید بود !