عکس ؛ ادعای بزرگ یک استقلالی درباره پشت پرده جنجال های کی روش!


محمد تقوی مربی مستعفی تراکتورسازی و پیشکسوت استقلال با اشاره فساد موجود در فوتبال ایران به حمایت از سرمربی تیم ملی پرداخت. نوشته عکس ؛ ادعای بزرگ یک استقلالی درباره پشت پرده جنجال های کی روش! اولین بار در پارس فوتبال | خبرگزاری فوتبال ایران | ParsFootball پدیدار شد.

عکس ؛ ادعای بزرگ یک استقلالی درباره پشت پرده جنجال های کی روش!

محمد تقوی : کی روش به تنهایی مقابل فساد ایستادگی کرده است !
نویسنده : خبرگزاری پارس فوتبال.کام
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : شنبه ۲۹ دی ۱۳۹۷ | ۷:۵۰
عکس ؛ ادعای بزرگ یک استقلالی درباره پشت پرده جنجال های کی روش!

محمد تقوی مربی مستعفی تراکتورسازی و پیشکسوت استقلال با اشاره فساد موجود در فوتبال ایران به حمایت از سرمربی تیم ملی پرداخت.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

محمد تقوی پیشکسوت استقلال و سرمریی مستعفی تیم تراکتورسازی در آخرین پیام اینستاگرامی‌اش از کی روش دفاع کرد محمد تقوی نوشت:

بعد از جدایی از فساد فوتبال ایران که با حضور دلالان و بعضی خبرنگاران و مدیران مسئول سایتهای ورزشی که نقش اصلی دلالی را بعهده دارند با پوست و استخوانم فساد را در فوتبال ایران حس کردم. به رغم اصرار حتی خانواده ام پیشنهاد دیگر تیم لیگ برتری را رد کردم تا به دور از مافیای فوتبال ایران به دنبال زندگی شخصی‌‌ام باشم. حضورم در فوتبال ایران کوتاه اما پربار بود با توجه به اینکه به بی‌تجربگی متهم می‌شدم اما خوشبختانه از لحاظ فنی متوجه شدم در فوتبال ایران اگر اصول ابتدایی فوتبال را پیاده کنید موفق خواهید شد اما در خارج از زمین فوتبال باید تجربه هوچیگری و مافیا داشته باشید تادوام بیاورید که متاسفانه در این‌مورد هیچ تجربه‌ای نداشتم. غرض از این متن کوتاه موضوع کی‌روش است. کی‌روش با ادبیاتی صحبت می‌کند که فوتبال ایران او را وادار کرده‌است که این ‌چنین باشد. حال دوستانی که به او می‌تازند و از او خرده‌ می‌گیرند و از حرفهای کی‌روش ناراحت می شوند و رگ غیرتشان بالا می زند بدانند که کی روش تنها کسی است که توانسته در مقابل مافیای فاسد فوتبال ایران دوام بیاورد. سرانجام یک‌نفر توانسته با همان حربه آنان به جنگ آنان برود و در زمین فوتبال هم موفق باشد.

عکس ؛ ادعای بزرگ یک استقلالی درباره پشت پرده جنجال های کی روش!

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال خارجی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


متن دیکته شب کلاس دوم ابتدایی برای همه درس ها