ویژه بانک مردم/ شیوه جالب پرداخت پاداش، عیدی و مزایای بانک ملت: هر 15 روز یک بار دریافتی بانک ملتی‌ها/ آیا ایام شلوغ و پراسترس پایان سال برای کارمندان بانک‌ها با مزایای این‌چنینی جبران می‌شود؟


پایگاه خبری تحلیلی بانک مردم: مدیران و کارمندان بانک ملت از دی ماه هر 15 روز یک بار حقوق و مزایا دریافت خواهند کرد. به گزارش بانک مردم، یک منبع آگاه به خبرنگار ما گفت بانک ملت به علت عملکرد درخشان در 9 ماهه ابتدایی امسال و سود قابل توجه، میزان پاداش و عیدی‌ بسیار خوبی به کارمندان بانک تعلق خواهد گرفت. بر اساس این گزارش پاداش ویژه‌ای از سوی...

کد خبر : 117085 تاریخ انتشار : ۲۹ دی ۱۳۹۷

پایگاه خبری تحلیلی بانک مردم: مدیران و کارمندان بانک ملت از دی ماه هر ۱۵ روز یک بار حقوق و مزایا دریافت خواهند کرد.

به گزارش بانک مردم، یک منبع آگاه به خبرنگار ما گفت بانک ملت به علت عملکرد درخشان در ۹ ماهه ابتدایی امسال و سود قابل توجه، میزان پاداش و عیدی‌ بسیار خوبی به کارمندان بانک تعلق خواهد گرفت.

بر اساس این گزارش پاداش ویژه‌ای از سوی مدیرعامل و هیات‌مدیره بانک و با تصویب هیات عامل برای قدردانی از تلاش‌های کارکنان بانک در ۹ ماهه نخست سال ۹۷ در نظر گرفته شد که هفته گذشته پرداخت شد. پاداش مذکور معادل ۱۵ روز حقوق و حق جذب برای کارکنان رسمی شاغل و برای بازنشستگان و کارکنان شرکتی براساس مصوبه هیات عامل بانک است.

همچنین کمک‌هزینه مایحتاج ضروری زندگی معادل ۱۵ روز حقوق و حق جذب برای کارکنان رسمی و برای کارکنان شرکتی براساس مصوبه هیات عامل واریز شد.

بن‌کارت‌های کارکنان شاغل، بازنشسته و شرکتی بابت خرید خواروبار هم در اول بهمن‌ماه شارژ می‌شود.

همچنین در روز ۱۲ بهمن‌ماه، پاداشی معادل ۲۲ روز حقوق و حق جذب برای کارکنان رسمی شاغل و برای بازنشستگان و کارکنان شرکتی براساس مصوبه هیات عامل در روز ۱۶ بهمن‌ماه عیدی سال ۹۷ شاغلان واریز خواهد شد.

کمک‌هزینه تامین مایحتاج معادل ۱۵ روز حقوق و حق جذب در ۵ اسفند، هدیه گرامیداشت روز زن در ۷ اسفند و هدیه روز مرد در ۲۴ اسفند پرداخت‌های دیگری است که تا پایان سال به حساب کارکنان واریز خواهد شد.

همچنین پرداخت حقوق اسفندماه کارکنان بدون کسورات در ۱۵ اسفند، کمک هزینه ۷۰۰ هزار تومانی تامین مایحتاج عید در ۲۲ اسفند، مساعده ۱۰ ماهه در ۲۳ اسفند و ۱۲۰ ساعت اضافه کار بابت پاداش بستن حساب‌ها پنجم فروردین ۹۸ صورت می‌گیرد تا به طور میانگین تا پایان سال، هر ۱۵ روز یک بار حساب کارکنان بانک شارژ شده باشد.

به گزارش بانک مردم این پرداختی‌ها با توجه به عملکرد خوب بانک ملت طبیعی بوده و فقط می‌تواند گوشه‌ای از زحمات شبانه‌روزی و کار پراسترس کارمندان بانک را جبران کند.

قطعا پرداختهای بالا غیرطبیعی نیست و فقط در بانک ملت اتفاق نمی‌افتد و در همه بانک‌های موفق انجام می‌شود. معمولا ایام پایان سال برای کارمندان بانک در کنار مزایای نسبتا خوب، بسیار سخت می‌گذرد چون بانک‌ها مملو از مشتری می‌شود و در مقاطعی خدمت‌رسانی‌ها طاقت‌فرسا می‌شود.

بانک مردم پیشاپیش به کارمندان بانک ملت و سایر بانک‌ها بابت زحمات طاقت‌فرسای پایان سال خسته‌نباشید می‌گوید.

ویژه بانک مردم/ شیوه جالب پرداخت پاداش، عیدی و مزایای بانک ملت: هر 15 روز یک بار دریافتی بانک ملتی‌ها/ آیا ایام شلوغ و پراسترس پایان سال برای کارمندان بانک‌ها با مزایای این‌چنینی جبران می‌شود؟ ویژه بانک مردم/ شیوه جالب پرداخت پاداش، عیدی و مزایای بانک ملت: هر 15 روز یک بار دریافتی بانک ملتی‌ها/ آیا ایام شلوغ و پراسترس پایان سال برای کارمندان بانک‌ها با مزایای این‌چنینی جبران می‌شود؟ ویژه بانک مردم/ شیوه جالب پرداخت پاداش، عیدی و مزایای بانک ملت: هر 15 روز یک بار دریافتی بانک ملتی‌ها/ آیا ایام شلوغ و پراسترس پایان سال برای کارمندان بانک‌ها با مزایای این‌چنینی جبران می‌شود؟
418 views

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بانک‌

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بازیگر ایرانی زیباترین پسر جهان شد ! / این پسربچه بعد 14 سال جذابترین شد + عکس های مدلی...