برپایی کرسی‌های تلاوت قرآن در مساجد همزمان با ایام فاطمیه


 برپایی کرسی‌های تلاوت قرآن در مساجد همزمان با ایام فاطمیه

کرسی های تلاوت قرآن همزمان با ایام فاطمیه در برخی از مساجد تهران برپا می شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان، کرسی های تلاوت قرآن کریم در مساجد تهران به مناسبت ایام فاطمیه برگزار می شود.


در روز شنبه (29 دی ماه) کرسی تلاوت نفحات القرآن با حضور سعید پرویزی قاری بین المللی کشورمان در مسجد 14 معصوم خانی آبادنو برگزارمی شود.


همچنین در روز یکشنبه 30(دی ماه) در مسجد جامع ولیعصر (عج) واقع در محله خانی آبادنو، خیابان میعاد شمالی کرسی نفحات القرآن با تلاوت حاج سیدمصطفی حسینی انجام می شود.


در روز دوشنبه(اول بهمن ماه) ماه پس از نماز مغرب عشاء کرسی نفحات القرآن با تلاوت حاج مهدی غلام نژاد قاری بین المللی کشورمان در مسجد باب الحوائج(ع )واقع در شهرک ولیعصر، میدان زاهدی برگزارمی شود.در روز سه شنبه (2 بهمن ماه) از نماز عشا کرسی نفحات القرآن با تلاوت استاد محمدحسین سبزعلی قاری بین المللی کشورمان در حسینیه بنی فاطمه واقع در چهار راه سرچشمه برگزار می شود.


در این کرسی ها برگه های تدبر و تفسیر آیات میان مستمعین توزیع می شود و به کودکان و نوجوانان حاضر در این مراسم به خاطر حضور در مسجد جوایزی اهدا می شود.


بنابرگزارش روابط عمومی دارالقرآن نفحات القرآن همچنین طرح حفظ موضوعی، ویژه جوانان و نوجوانان مساجد دفترچه های حفظ موضوعی بین داوطلبان توزیع می شود و سپس به صورت هفتگی از میزان پیشرفت شان سئوال خواهد شد. در پایان هرفصل به نفرات برتر کمک هزینه سفر مشهد مقدس و جوایز نفیس دیگر اهدا می شود.


پایان پیام/40

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مساجد و کانونها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


خواب فرهاد در بیداری