بودجه لباس‌ دوربین‌دار پلیس تأمین نشد


فرمانده نیروی انتظامی درباره توقف تجهیز لباس‌های مأموران پلیس به دوربین گفت: بودجه لازم برای تجهیز لباس مأموران به دوربین تأمین نشد.

سردار حسین اشتری صبح امروز در حاشیه بیست و یکمین گردهمایی معاونان اجتماعی استانها و پلیس‌های تخصصی ناجا در جمع خبرنگاران با بیان اینکه هم اکنون ۷۰۰ کلانتری مجهز به مراکز مشاوره شده‌اند، اظهار کرد: از ۴۰۰ هزار پرونده‌ای که به صورت میانگین در سال به این مراکز ارجاع می‌شود، بیش از ۷۰ درصد منجر به صلح شده و مراکز مشاوره از کارکنان مجرب و تعدادی از همیاران پلیس (پلیس افتخاری) بهره می‌برند.

فرمانده نیروی انتظامی با اشاره به برنامه نیروی انتظامی برای مجهز کردن اکثر کلانتری‌ها به مراکز مشاوره در سال ۹۸، خاطرنشان کرد: مردم از این مراکز مشاوره استقبال کردند. در این مراکز مواردی بررسی می‌شود که جنبه جرم نداشته باشد و نیاز به ورود دستگاه قضایی نباشد.

وی در پاسخ به سوالی مبنی بر بودجه ناجا برای ساخت فیلم در حوزه آسیب‌های اجتماعی گفت: بودجه ناجا در رابطه با ساخت فیلم محدود است و باید صداوسیما به ما کمک کند که البته قول‌هایی در این زمینه داده شده است، امیدواریم فیلم‌هایی با همکاری معاونت اجتماعی نیروی انتظامی تهیه شود که باعث آگاه سازی بیشتر مردم شود.

اشتری در پاسخ به سوالی مبنی بر توقف تجهیز لباس‌های دوربین‌دار مأموران نیروی انتظامی، گفت: هنوز منابع برای خرید لباس دوربین‌دار تأمین نشده است، باید اعتبارات از طریق دولت واگذار شود که امیدواریم برای سال آینده این کسری برطرف شود.


حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی