مدارس پاوه،سُنقر و کلیایی، شنبه تعطیل هستند/ مدارس کرمانشاه با 2ساعت تأخیر آغاز به‌کار می‌کنند


مدارس شهرستان‌های پاوه و سنقر و کلیایی در استان کرمانشاه، شنبه(29 دی) تعطیل هستند و مدارس کرمانشاه نیز با دو ساعت تاخیر فعالیت‌شان را آغاز می‌کنند.

به گزارش ایسنا منطقه کرمانشاه، طبق اعلام روابط عمومی آموزش و پرورش کرمانشاه، در پی بارش برف در استان کرمانشاه و برودت هوا در برخی از شهرستان‌های این استان، بنا به تصمیم ستاد مدیریت بحران استان کرمانشاه، شنبه(۲۹ دی) مدارس نوبت صبح شهرستان‌های پاوه و سنقر و کلیایی در کلیه مقاطع تعطیل هستند.

طبق اعلام صورت‌گرفته، مدارس شهرستان‌های کرمانشاه، اسلام‌آباد غرب، دالاهو، صحنه، کنگاور، جوانرود و روانسر و بخش گواور نیز در نوبت صبح شنبه(۲۹ دی) با دو ساعت تاخیر آغاز به کار خواهند کرد.

در همین حال، رئیس پلیس‌راه نیروی انتظامی استان کرمانشاه گفت: با توجه به بارش برف در محورهای مواصلاتی شهرستان پاوه، هم‌اکنون تردد در آن‌ها تنها با زنجیر چرخ امکان‌پذیر است.

به گزارش ایسنا منطقه کرمانشاه، سرهنگ "محمد حیدری" اظهار داشت: محورهای سه‌راهی شهدا، پلنگانه و همچنین حوالی روستای شمشیر، نقاطی از شهرستان پاوه هستند که تردد در آن‌ها با زنجیر چرخ ممکن است.

وی ادامه داد: به علت بارش برف و همچنین برودت هوا، سطح جاده محورهای یادشده دچار یخ‌زدگی شده است.

حیدری افزود: به دنبال بارش برف و باران در محورهای مواصلاتی استان کرمانشاه، مقداری از کوه در محور ایلام - کرمانشاه(حوزه استحفاظی ایلام) نیز ریزش و مشکلاتی را در تردد ایجاد کرده بود، ولی با این‌حال مشکل برطرف شده است و منعی برای تردد وجود ندارد.

رئیس پلیس راه استان کرمانشاه گفت: هم اکنون تردد در تمامی محورهای استان جریان دارد و هیچ کدام از راه‌ها بسته نیست.

وی همچنین از رانندگان خواست، علاوه‌بر همراه داشتن زنجیر چرخ، از سالم بودن لاستیک و بخاری خودرو نیز اطمینان حاصل کرده، سعی کنند از سفرهای غیرضروری خودداری کنند.

حیدری گفت: رعایت سرعت مطمئنه و فاصله طولی مناسب با سایر خودروها، از دیگر نکاتی است که رانندگان حتما باید رعایت کنند.

رئیس پلیس راه کرمانشاه یادآوری کرد: هم‌اکنون ۶۵ تیم پلیس در جاده‌های استان برای کمک به مردم و همچنین برخورد با خودروهای متخلف و حادثه‌ساز حضور دارند.

انتهای پیام

دبیر خبر: ابراهیم عسگری

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کرمانشاه

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ حسین رحیمی ریگی برگرد