خاطراتی از زبان خدا برای بچه‌ها


«خاطرات خدا»، نوشته غلامرضا حیدری ابهری از سوی انتشارات جمال برای گروه سنی کودکان منتشر شد.

به گزارش خبرنگار فرهنگی باشگاه خبرنگاران پویا، کتاب «خاطرات خدا» به قلم حجت‌الاسلام غلامرضا حیدری ابهری، نویسنده کودک و نوجوان، با الهام از احادیث ائمه اطهار(ع) منتشر شد. این اثر که از سوی نشر جمال روانه بازار کتاب شده است، دربردارنده داستان‌های کوتاهی است که از زبان خدا برای گروه سنی کودک روایت می‌شود.

نویسنده در این اثر تلاش کرده تا با در نظر گرفتن احادیث اهل بیت(ع)، مفاهیم اخلاقی را به کودکان با زبان داستان آموزش دهد. در پایان نیز حدیث مورد نظر ذکر شده است. این اثر که حاوی 56 داستان است، با تصویرگری مهشید رضایی منتشر شده است.

همچنین نشر جمال چاپ جدید «برایم از قرآن بگو» را با ویرایش جدید روانه بازار کتاب کرده است. این اثر نیز به قلم حیدری ابهری برای گروه سنی نوجوانان نوشته شده است.

خاطراتی از زبان خدا برای بچه‌ها

«برایم از قرآن بگو» شامل 40 نامه است که در آن نوجوانان پرسش‌های دینی‌شان را مطرح کرده و نویسنده با توجه به آیات و روایات در صدد پاسخگویی به آنها برآمده است. کتاب نیز در شمایل یک پاکت نامه منتشر شده است.

این اثر همچنین می‌تواند الگوی مناسبی برای پاسخگویی به پرسش‏‌های مذهبی این گروه سنی ارائه است که می‌تواند مورد استفاده مربیان ، معلمان و مبلغان نیز قرار گیرد.

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فرهنگی و هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


همسر علی ضیا را می شناسید ؟! / حدس بزنید کیست ! + بیوگرافی و عکس عاشقانه!