عکس ؛ مانوئل نویر دوباره توانایی هایش را به رخ کشید !


مانوئل نویر دیروز در جریان پیروزی 3-1 بایرن مونیخ مقابل هوفنهایم با سیو درخشانی که انجام داد نشان داد چرا بسیاری او را همچنان بهترین دروازه‌بان دنیا می‌دانند. نوشته عکس ؛ مانوئل نویر دوباره توانایی هایش را به رخ کشید ! اولین بار در پارس فوتبال | خبرگزاری فوتبال ایران | ParsFootball پدیدار شد.

عکس ؛ مانوئل نویر دوباره توانایی هایش را به رخ کشید !

سوپر سیو مانوئل نویر در دیدار برابر هوفنهایم
نویسنده : Parsfootball Multi media
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : شنبه ۲۹ دی ۱۳۹۷ | ۱۲:۱۵
عکس ؛ مانوئل نویر دوباره توانایی هایش را به رخ کشید !

مانوئل نویر دیروز در جریان پیروزی 3-1 بایرن مونیخ مقابل هوفنهایم با سیو درخشانی که انجام داد نشان داد چرا بسیاری او را همچنان بهترین دروازه‌بان دنیا می‌دانند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

با اینکه تا چند سال پیش، کمتر کسی بود که مانوئل نویر، دروازه‌بان بزرگ بایرن مونیخ و تیم ملی آلمان را بهترین دروازه‌بان وقت دنیا نداند ولی به تدریج و با افول تدریجی‌ای که گاهی به دلیل مصدومیت با نویر همراه شد و همزمان با بالا رفتن سن او، نامزدهای دیگری برای بدست آوردن عنوان بهترین دروازه‌بان دنیا معرفی شدند که از جمله آنها می‌توان به مارک آندره تراشتگن و داوید دخیا اشاره کرد.

اما مانوئل نویر در ماه‌های اخیر بار دیگر با حرکتی آرام ولی پیوسته دوباره در حال بازگشت به روزهای اوج خود بوده و کم کم نشان می‌دهد چرا در 32 سالگی همچنان یکی از بهترین دروازه‌بانهای دنیا است.

مانوئل نویر دیروز در بازی تیمش بایرن مونیخ مقابل هوفنهایم که با پیروزی 3-1 بایرن به پایان رسید با یک سیو فوق‌العاده نشان داد که چرا نمی‌توان نام او را از فهرست چند دروازه‌بان برتر دنیا حذف کرد. درحالیکه هوفنهایم با سانتر عمقی از سمت چپ زمین و ضربه سر مهاجمش می‌توانست گل تساوی را به بایرن بزند و نتیجه را 2-2 کند، این مانوئل نویر بود که با شیرجه‌ای استثنایی و با دست چپ خود که زیر بدنش قرار داشت توپ را از روی خط دروازه بیرون کشید تا بایرن به پیروزی امیدوار بماند.

در لحظه سیو درخشان مانوئل نویر که در دقیقه 82 بازی اتفاق افتاد، بایرن 2-1 از حریف پیش بود و اگر آن گل به ثمر می‌رسید ممکن بود جریان بازی به کل عوض شده و شاگردان کوواچ از این بازی چیزی بیشتر از یک امتیاز بدست نیاورند.

عکس ؛ مانوئل نویر دوباره توانایی هایش را به رخ کشید !

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال خارجی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی