سطح رقابت در لیگ بالاست


سطح رقابت در لیگ بالاست

تیرانداز ملی پوش تیم نیروی زمینی ارتش گفت: رقابت در لیگ افزایش چشمگیری دارد و تیم ها همه در تلاش برای کسب عنوان قهرمانی هستند.

سطح رقابت در لیگ بالاستنرجس امامقلی نژاد در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری صداوسیما افزود: سطح مسابقات لیگ نسبت به دور قبل پیشرفت بسیار خوبی داشته و سطح رکوردها بسیار بالا رفته و رقابت بیشتر شده همین موضوع زمینه را برای تلاش بیشتر تیراندازان فراهم کرده یعنی هر تیمی در تکاپوست تا فاصله ای را که با تیم بعدی دارد به حداقل برساند.
وی گفت: نوع تمرین و وجود رقابت میان تیراندازها زمینه را برای افزایش سطح فنی لیگ فراهم کرده است. رقابت باعث شده است تا تیراندازان تلاش بیشتری داشته باشند و همین موضوع سطح لیگ را بالاتر برده است.
ملی پوشان هم حضوری قابل توجه در همه تیم ها دارند و در تیم های مختلف لیگ پخش هستند. قبلا در هر تیمی 2 ملی پوش حضور داشت اما حالا در هر تیم 3 ملی پوش فعالیت می کنند. این یکی از دلایل اصلی رقابت سنگین میان تیم هاست که اتفاقی بسیار خوب و مفید بود. زیرا همه در تلاش هستند که تیمشان را در جدول بالا بکشند.
امامقلی نژاد افزود: نحوه برگزاری مسابقات طبق روال همیشه خوب است. داوری در لیگ حرفه ای تر شده است تیراندازان شناخت کافی از یکدیگر دارند و حرفه ای تر از نیم فصل اول به مصاف هم می روند.
وی درباره مشکلات تیراندازان در تهیه مهمات گفت: یک سری از تیم ها تیراندازان را حمایت کرده اند اما به اندازه ای قیمت ساچمه کذایی افزایش یافت که این امکان برای همه تیراندازان وجود ندارد که ساچمه تهیه و جدا تمرین کند. الان در بخش خفیف تیراندازان خشک تمرین می کنند و جایزه شان این است که دو هفته یا بیست روز یکبار 20 تیر بزنند.
ملی پوش تیم نیروی زمینی ارتش درباره رقم قرارداد تیراندازان حاضر در لیگ افزود: رقم قراردادها در مقایسه با قبل کمتر شده است. چون هزینه ها افزایش یافته و بودجه خیلی تیم ها کمتر شده است در مقایسه با گذشته تیراندازان درآمد کمتری در لیگ دارند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


«اَللّهُمَّ عَجِّل لِوَلیِّکَ الفَرَج»، بهترین دعا و ظهور بزرگ‌ترین جایزه لیله الرغائب...