پرسپولیسی‌ها تمرینات تاکتیکی انجام دادند


پرسپولیسی‌ها تمرینات تاکتیکی انجام دادند

پرسپولیس نیوز: بازیکنان تیم فوتبال پرسپولیس امروز تمرینات تاکتیکی را مرور کردند. سرخپوشان در آخرین روز از اردوی دوحه نیز دو جلسه تمرین خواهند داشت. تمرین نوبت اول از ساعت 10 صبح امروز شنبه 29 دی ماه 1397 در اسپایر و با صحبت‌های برانکو ایوانکوویچ آغاز شد. سرمربی درباه برنامه تمرین، مواردی را متذکر شد و به بازیکنان اعلام کرد که تمرین نوبت...

پرسپولیسی‌ها تمرینات تاکتیکی انجام دادند
پرسپولیسی‌ها تمرینات تاکتیکی انجام دادند

پرسپولیس نیوز: بازیکنان تیم فوتبال پرسپولیس امروز تمرینات تاکتیکی را مرور کردند.

سرخپوشان در آخرین روز از اردوی دوحه نیز دو جلسه تمرین خواهند داشت. تمرین نوبت اول از ساعت ۱۰ صبح امروز شنبه ۲۹ دی ماه ۱۳۹۷ در اسپایر و با صحبت‌های برانکو ایوانکوویچ آغاز شد.

سرمربی درباه برنامه تمرین، مواردی را متذکر شد و به بازیکنان اعلام کرد که تمرین نوبت بعدازظهر به دویدن و حضور در سالن بدنسازی اختصاص دارد.

بعد از صحبت‌های سرمربی، با گرم کردن و سپس اجرای برنامه بدنسازی توسط مارکو آغاز شد. محسن ربیع خواه نیز تمرین اختصاصی خود را زیر نظر کادر پزشکی انجام داد. بعد از بدنسازی، فوتبال هدفمند در برنامه سرخپوشان قرار گرفت و دروازه‌بان‌ها نیز در اختیار ایگور قرار گرفتند. سانتر از جناحین، پاسکاری و شوت به دروازه، بازی فوتبال در نیمی از زمین مراحل بعدی تمرین بود.

تمرین سرخپوشان در ساعت ۱۱:۳۰ دقیقه به وقت محلی به پایان رسید.

تبلیغات زیر خبر پاپ کل اخبار
این مطلب را به اشتراک بگذارید sms whatsapp

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال داخلی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تست هوش تشخیص دو خواهر : کدام پسر 2 خواهر دارد؟