هیچ کاری مهم‌تر از بیان دستاوردهای انقلاب نیست


هیچ کاری مهم‌تر از بیان دستاوردهای انقلاب نیست

معاون سیاسی امنیتی استانداری خراسان‌شمالی با تأکید بر این‌که مسئولان وظیفه فراهم کردن تدارکات جشن را برعهده دارند، افزود: هیچ کاری مهم‌تر از بیان دستاوردهای انقلاب نیست و مسئولان باید همکاری لازم را در این‌باره داشته باشند.

به گزارش خبرنگار ایسنا، «ولی‌الله حیاتی» در جلسه ستاد چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی با اشاره به این‌که دشمنان انقلاب اسلامی همه توطئه‌ها را انجام دادند تا انقلاب اسلامی به سرانجام نرسد، افزود: انقلاب اسلامی با گوشت و خون مردم عجین شده است و ریشه‌های انقلاب در سراسر گیتی عمق یافته است.

وی ادامه داد: باید در چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی دستاوردهای انقلاب به خوبی تشریح شود و به مردم ارائه شود.

حیاتی خاطرنشان کرد: دشمن سعی خود را خواهد کرد تا میان مردم و حاکمیت تفرقه بیندازد اما غافل از این هستند که مردم ایران به رغم کاستی‌هایی که وجود دارد حاضر نیستند از انقلاب اسلامی جدا شوند و همیشه پشت انقلاب اسلامی خواهند بود.

معاون سیاسی امنیتی استاندار خراسان‌شمالی گفت: هر کجا که انقلاب اسلامی با تهدید مواجه شده است مردم با تمام وجود در صحنه حضور پیدا کردند و از مرزهای جغرافیایی و معنوی خود دفاع کردند.

به گفته این مقام مسئول، جشن‌های 40 سالگی انقلاب اسلامی باید مردمی برگزار شود از این جهت که انقلاب به دست مردم به ثمر نشسته است و دوام آن نیز به دست مردم خواهد بود.

حیاتی خاطرنشان کرد: یکی از بهترین اقدامات استاندار خراسان‌شمالی این است که مسجد را محلی برای گفت‌وگو انتخاب کرده است و این نشان می‌دهد که باید به گذشته بازگردیم و از ریشه‌های خود فاصله نگیریم.

معاون سیاسی امنیتی استاندار خراسان‌شمالی گفت: نباید جشن‌های چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی به مراکز شهرها اختصاص یابد بلکه باید در حاشیه شهرها و روستاهای این جشن‌ها منتقل شود و دستاوردهای انقلاب اسلامی برای همه بیان شود.

حیاتی

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: دشمنان انقلاب اسلامی معیشت مردم را نشانه گرفتند اما ارتباط چهره به چهره مسئولان با مردم موجب اعتماد بیشتر می‌شود.

حیاتی فعالیت رسانه‌ها را مهم دانست و ادامه داد: مهم‌تر از عملکرد، نمایش این عملکردهاست و باید پوشش خبری به طور کامل انجام شود.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خراسان شمالی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود کتاب کار دیکته شب اول ابتدایی - کتاب گاج