آموزش ساخت پیکسل با گلدوزی


آموزش ساخت پیکسل با گلدوزی

دوستان و همراهان عزیز هنری سلام. امیدوارم که حالتون خوب باشه و برای یه آموزش جذاب دیگه آماده باشید. امروز براتون آموزش پیکسل و دکمه های گلدوزی شده رو آماده کردیم تا شما دوستان عزیز بتونید پیکسل های خوشگل و خاص برای خودتون بسازین و اونا رو به عنوان مگنت پخچال و دکمه هم استفاده کنید. این آموزش بسیار ساده س و با کمی دقت میتونین یادش بگیرید. البته...

دوستان و همراهان عزیز هنری سلام. امیدوارم که حالتون خوب باشه و برای یه آموزش جذاب دیگه آماده باشید. امروز براتون آموزش پیکسل و دکمه های گلدوزی شده رو آماده کردیم تا شما دوستان عزیز بتونید پیکسل های خوشگل و خاص برای خودتون بسازین و اونا رو به عنوان مگنت پخچال و دکمه هم استفاده کنید.آموزش ساخت پیکسل با گلدوزی این آموزش بسیار ساده س و با کمی دقت میتونین یادش بگیرید. البته اگر گلدوزی رو از قبل بلد باشید. اگر هم گلدوزی رو بلد نیستید اصلا نگران نباشید چون میتونید به قسمت آموزش های سایت هنری مراجعه کنید و آموزش گلدوزی رو یاد بگیرید و اگر فکر میکنید مهارت تون توی این هنر کافی نیست و دلتون میخواد بتونید مهارت هاتون رو تکمیل کنید هم میتونید توی این دوره های آموزشی شرکت کنید. حالا آماده بشین تا این آموزش رو باهم شروع کنیم.آموزش ساخت پیکسل با گلدوزیآموزش ساخت پیکسل با گلدوزی

آموزش ساخت پیکسل با گلدوزی

وسایل مورد نیاز برای ساخت پیکسل با گلدوزی:

مرحله ی اول:

به مقدار نیاز از پارچه تون برش بزنید. و حالا با کمک کاربن طرح تون رو روی پارچه انتقال بدین. ( بهتره اینکارو با کاربن زرد انجام بدین تا بعد از پایان کار جاش مشخص نباشه و کارتون تمیز تر در بیاد)

آموزش ساخت پیکسل با گلدوزی

مرحله ی دوم:

پارچه تون رو توی کارگاه ثابت کنید. حالا با توجه به الگوتون طرح تون رو گلدوزی کنید. طرح ما در این آموزش این گل هست که توی تصویر میبینید. اینکار کار سختی نیست و فقط چون طرح تون ریز هست به دقت و حوصله ی بیشتری نیاز داره.

آموزش ساخت پیکسل با گلدوزی

مرحله ی سوم:

حالا به وسیله ی شابلون تون دور طرح تون رو طبق تصویر علامت گذاری کنید.(برای اینکار نیاز به شابلون ندارین و میتونین خودتون اندازه بزنید) این قسمت باید پشت دکمه قرار بگیره و دوخته بشه برای همین از حاشیه ی دور کار بزرگ تر برش میزنیم. بعد از اینکه خط دوری رو کشیدین دور این قسمت رو ببرید.

آموزش ساخت پیکسل با گلدوزی

مرحله ی چهارم:

از اینجا به بعد بستگی داره که چه استفاده ای میخواین از کارتون بکنید. اگر بخواین ازش به عنوان مگنت برای یخچال تون استفاده کنید باید پشت کار رو صاف کنید تا بتونید آهنربا تون رو بهش بچسبونید. اگر بخواین که به عنوان پیکسل ازش استفاده کنید یک سنجاق پیکسلبه پشت ش بچسبونید و اگر هم میخواین به عنوان دکمه برای لباس تون و تزیین اون استفاده کنید کاری به پشت دکمه نداشته باشید تا بعد از اتمام کار بتونین با کوک ساده اون رو به لباس تون وصل کنید.

آموزش ساخت پیکسل با گلدوزی

ما اینجا آموزش مگنت رو که شاید از بقیه شون یکم سخت تر باشه رو انتخاب کردیم. بعد از اینکه پشت دکمه تون رو با انبر صاف کردین و سطح ش آماده ی چسبوندن آهنربا شد آهنربا رو با چسب قوی پشت کارتون بچسبونید.

مرحله ی پنجم:

ما در اینجا از این نوع دکمه استفاده کردیم که ۲ تیکه هست و بعد از اینکه پارچه رو پشت کار جمع کردیم و دوختیم تیکه ی دوم رو که بهش آهنربا چسبوندیم رو بهش وصل میکنیم. این ۲ تیکه رو با فشار زیاد دستتون بهم محکم کنید. حواس تون باشه که طرح تون وسط قرار بگیره و با توجه به پشت کار کج نشه و اگر اینجوری شد بازش کنید و دوباره امتحان کنید.

آموزش ساخت پیکسل با گلدوزی

دقت کنید که آهنرباتون بیش از اندازه قوی نباشه چون در این حالت ممکنه از روی یخچال تون کنده نشه و اگر قصد جدا کردن شو داشته باشین آهنربا از پیکسل جدا بشه و چسب قدرت نگه داشتن شو نداشته باشه. از طرفی هم آهنربا تون نباید خیلی ضعیف باشه تا کارتون بتونه روی سطح یخچال باقی بمونه.

مرحله ی ششم:

آهنربا رو به پشت کارتون با چسب قوی بچسبونید و بذارید تا کارهاتون کاملا خشک بشن. فقط دقت کنید که اونا رو توی فاصله ی خیلی نزدیک نذارید چون ممکنه آهنربا ها همو جذب کنن و کارتون رو خراب کنن.

آموزش ساخت پیکسل با گلدوزی

مرحله ی نهایی:

تموم شد! حالا دیگه کلی پیکسل گلدوزی شده ی قشنگ دارید که میتونید کلی استفاده های متفاوت ازش بکنید. این پیکسل ها خیلی ساده و خوشگلن و میتونن نمای یخچال تون رو عوض کنن و جلوه ی خیلی قشنگی به خونه تون بدن و تازه با مگنت های دیگه کلی فرق دارن و خاص ان.

آموزش ساخت پیکسل با گلدوزی

همراهان عزیز هنری این آموزش ماهم در اینجا به پایان رسید. امیدوارم از آموزش ساخت پیکسل با گلدوزی لذت برده باشید و با هنرتون وسایلتون و خونه تون رو زیباتر کنید.آموزش ساخت پیکسل با گلدوزی

اگر به هنر گلدوزی و شماره دوزی علاقه مند شدید میتونید به صفحه ی آموزش گلدوزی و شماره دوزی در سایت هنری مراجعه کنید و مهارت های لازم رو اونجا کسب کنید و از هنر تون لذت ببرید.آموزش ساخت پیکسل با گلدوزی

منتظر آموزش های جذاب بعدی ما باشید.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گلدوزی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس پروفایل شهادت امام علی علیه السلام