اقدام ارزشمند کانون موتورسواران سپاه/یاد و خاطره استاد موتورسواری گرامی داشته شد


اقدام ارزشمند کانون موتورسواران سپاه/یاد و خاطره استاد موتورسواری گرامی داشته شد

مسئول تربیت بدنی سپاه محمد رسول الله (ص) تهران بزرگ در مراسم گرامیداشت مرحوم جواد استاد حسن، پیشکسوت بسیج ورزش گفت: من هر وقت استاد حسن را می دیدم، روحیه می گرفتم، به عنوان یک انسان مفید برای جامعه که با دست گیری از افراد و نیازمندان به جامعه خدمت می کردند.

به گزارش خبرگزاری فارس، کانون موتور سواران و اتومبیل‌رانی سپاه حضرت محمد رسول ا... (ص) تهران بزرگ، در تور یک روزه خود به استان البرز، با حضور در منزل مرحوم جواد استاد حسن پیشکسوت بسیج ورزش و رزمنده دوران دفاع مقدس و استاد موتور سواری کشور یاد او را گرامی داشتند.

در این مراسم که با حضور سردار «کاظم یزدانی» مسئول تربیت بدنی سپاه محمد رسول الله (ص) و جمعی از موتور سواران برگزار شد، ایشان ضمن تسلیت به خانواده ایشان بیان داشتند: در جامعه بشری خوش اخلاقی بسیار کمیاب شده و استاد حسن از جمله افرادی بود که از این گوهر کمیاب بهره مند بودند، ایشان انسان وارسته و زحمت کش و دلسوز جامعه ورزشی کشور بودند، من هر وقت استاد حسن را می دیدم، روحیه میگرفتم، به عنوان یک انسان مفید برای جامعه که با دست گیری از افراد و نیازمندان به جامعه خدمت می کردند، و این هاست که برای هرکدام از ما می ماند، ایشان شخصیتی با اخلاق و جوانمرد با منش پهلوانی بودند، حتما رزمندگان و جانبازان و خادمین این مملکت در آن دنیا رو سفید هستند، و ایشان هم از جمله این افراد هست.
همچنین «عباس بزرگی» رئیس کانون موتور سواران و اتومبیل رانی سپاه حضرت محمد رسول ا... (ص) تهران بزرگ در حاشیه این مراسم اظهار داشت: فعالیت های این کانون منحصر در فعالیت های ورزشی نیست و علاوه بر آن فعالیت های دیگری همانند: خدمت رسانی به مردم زلزله زده کرمانشاه و کمک های نقدی و غیر نقدی به دو مدرسه ی شبانه روزی نابینایان و همچنین کمک به مردم در مناطق محروم برخی از اقدامات این کانون است. و در این برنامه با حضور در منزل این پیشکسوت موتور سواری ضمن گرامیداشت یاد و خاطره ایشان، با هدف ترویج اخلاق و منش پهلوانی در ورزش گرد هم آمده ایم.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا