تعدادی از پسران تبریزی در اقدامی غیراخلاقی برای دو دختر در پارک ائل گلی مزاحمت ایجاد کردند .

حمله پسران تبریزی به دو دختر در پارک ائل گلی تبریز + فیلمحمله پسران تبریزی به دو دختر در پارک ائل گلی تبریز + فیلم

تجاوز به دختران تبریزی

متاسفانه گاهی هیجان های جوانان موجب ایجاد حوادث و اتفاقاتی میشود که نه تنها امکان آسیب و صدمه زدن به افراد را بالا میبرد بلکه اخلاق و انسانیت را زیر پا میگذارد .

حمله پسران تبریزی به دختران در پارک ائل گلی تبریز یکی از رفتارهای غیراخلاقی عده ای جوان هیجان زده می باشد که با سواستفاده از شرایط اقدام به ایجاد مزاحمت برای این دو دختر میکنند .

کلیپ حمله پسران به دو دختر در پارک ائل گلی در شبکه های اجتماعی در حال دست به دست شدن می باشد که با دیدن این کلیپ فقط مزاحمت برای این دو دختر ایرانی را شاهد هستیم نه تخلیه هیجانی .

در حالی که برف باید برای همه ما موجب خوشحالی گردد اما گاهی عده ای با مزاحمت میخواهند مثلا تخلیه هیجانی خود را به بارش برف نشان دهند .

پارک ائل گلی شاهد برف بازی پسران جوانی بود که با دیدن دو دختر در حال گذر به آنها حمله کرده و نه تنها آنها را با برف مورد زدن قرار دادند بلکه همگی به سمت آنها یورش برده و موجب مزاحمت فیزیکی نیز برای آنها شدند .

متاسفانه عده ای از این پسران در حمله به دختران مزاحمت هایی برای این دو دختر ایجاد میکنند که به نظر میرسد صدای جیغ دختران از این یورش درمیاید .

صفحات مجازی نام این اتفاق را تجاوز نامیدند و شاید برای تجاوز به دو دختر لازم به برهنه کردن و تجاوز جنسی نباشد و همین که عده ای معلوم الحال به دختران حمله کنند و آنها را مورد آزار فیزیکی دهند را بتوان تجاوز نامید .

حمله پسران تبریزی به دو دختر در پارک ائل گلی تبریز + فیلمحمله پسران تبریزی به دو دختر در پارک ائل گلی تبریز + فیلم

تجاوز پسران به دختران ایرانی

فرمانده انتظامی شهرستان تبریز از دستگیری عاملان ایجاد مزاحمت به شهروندان در پارگ ائل‌گلی تبریز خبر داد.

سرهنگ «فرهنگ نوروزی» در تشریح این خبرگفت: به‌دنبال بارش برف در تبریز، شماری از شهروندان در روز جمعه در پارک ائل‌گلی حضور یافته و مشغول تفریح و شادی بودند که چند نفر افراد فرصت‌طلب برای دو نفر از شهروندان ایجاد مزاحمت کرده و آن‌ها را مورد اذیت قرار می‌دهند.

وی افزود: با حضور به موقع مأموران انتظامی، مزاحمان دستگیر و با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان تبریز با هشدار به مخلان نظم و امنیت در ملاء عام، خاطرنشان کرد: پلیس با افرادی که بخواهند در تفرجگاه‌ها، پارک‌ها و معابر عمومی برای شهروندان ایجاد مزاحمت کنند، با هماهنگی مقام قضائی، به شدت برخورد قانونی خواهد کرد.

نوروزی خاطرنشان کرد: پلیس همیشه و در همه حال جهت تأمین امنیت و آرامش جامعه در کنار مردم است.

در زیر فیلم تجاوز پسران تبریزی به دختران را مشاهده میفرمایید .

دانلود کلیپ