برپایی آزمون ورودی دانشجو معلم قرآن کریم درخراسان‌شمالی


برپایی آزمون ورودی دانشجو معلم قرآن کریم درخراسان‌شمالی

گروه معارف- در قالب طرح تربیت دانشجو معلم قرآن کریم از سوی جهاددانشگاهی آزمون ورودی این طرح با شرکت 25 نفر از خواهران در محل دانشگاه پیام نور بجنورد برگزارشد.

برپایی آزمون ورودی دانشجو معلم قرآن کریم درخراسان‌شمالیبه گزارش ایکنا از خراسان‌شمالی، در راستای منویات مقام معظم رهبری در خصوص نهضت قرآن آموزی، جهاددانشگاهی طرح دانشجو معلم قرآن کریم را اجرا می کند که امروز 29 دی ماه آزمون ورودی این طرح با حضور 25 نفراز دانشجویان در محل سالن بصیرت دانشگاه پیام نور بجنورد برپا شد.
درقالب طرح دانشجو معلم قرآن کریم ابتدا دانشجویان برتر شناسایی و دوره‌های ارتقابخشی به مدت 100 ساعت برای آنها برگزار می‌شود و در انتها پس از امتحان و اخذ نمره قبولی و مدرک معتبر می‌توانند به عنوان دانشجو معلم در دانشگاه‌ها و دیگر مراکز اقدام کنند.
این دوره آموزشی از سه شنبه دوم بهمن ماه سال جاری آغاز شده و تا اوایل اسفندماه ادامه دارد و پس از پایان کلاس ها دانشجویان برای شرکت در آزمون نهایی آماده خواهند شد.
این طرح با همکاری سازمان قرآنی دانشگاهیان کشور، مرکز علمی کاربردی جهاددانشگاهی بجنورد و سازمان اوقاف و امور خیریه استان برگزار می شود.
انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نهادینه سازی ارزش آفرینی برای مشتری در فرهنگ تولید